سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۴

پمپئو: لازم باشد اقدام نظامی در ونزوئلا انجام می‌دهیم

چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب: 684428
مهر نوشت: وزیر خارجه آمریکا با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل ونزوئلا را به اقدام نظامی تهدید کرد.
پمپئو: لازم باشد اقدام نظامی در ونزوئلا انجام می‌دهیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از رویترز، «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا امروز چهارشنبه بار دیگر با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل ونزوئلا را به اقدام نظامی تهدید کرد.

وزیر خارجه آمریکا در این خصوص گفت: اقدام نظامی ممکن است. اگر ضروری باشد، این موضوع چیزی است که آمریکا انجام خواهد داد.

وی در ادامه با طرح ادعایی مضحک مدعی شد که آمریکا انتقال مسالمت آمیز قدرت در ونزوئلا را ترجیح می‌دهد!

این در حالیست که وزیر خارجه آمریکا دیروز آشکارا از شورشیان در ونزوئلا حمایت کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
روزنامه زنجیره‌ای سازندگی در اقدامی عجیب رهبر اغتشاشگران در ونزوئلا را هم در کنار رئیس‌جمهور قانونی این کشور به عنوان دو دولت در این کشور نام برده است در حالی که رئیس‌جمهور منتخب و قانونی ونزوئلا نیکلاس مادورو است و آن دیگری فرد فتنه‌گر مدعی ریاست آن کشور با تکیه بر آمریکاست. آقایان باز هم اثبات کردند که وابسته به آمریکا هستند و این بار آمریکای ترامپ که تا حالا به او فحش می‌دادند!
Iran, Islamic Republic of
عدم حمایت بسیاری از سلبریتی‌ها یعنی هنرمندنماها از خانم مرضیه هاشمی مجری شبکه پرس‌تی‌وی صدا و سیما و محکوم نکردن اقدام غیرقانونی آمریکا در برخورد زشت با این خبرنگار ادعای دفاع از حقوق بشر این جماعت بی‌مایه را کاملا زیرسؤال برد و هویت واقعی‌شان را برملا ساخت.
Iran, Islamic Republic of
آمریکائی ها به دنبال ایجاد منطقه امن برای داعش در مرز عراق و سوریه
....
Iran, Islamic Republic of
.....