سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

قرارداد اوباماها برای تهیه فیلمی ضدترامپ

چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب: 684407
رئیس‌جمهور سابق آمریکا و همسرش با شرکت رسانه‌ای «نت‌فلیکس» برای تهیه یک فیلم بر اساس کتابی انتقادی از رئیس‌جمهور کنونی این کشور همکاری می‌کنند.
قرارداد اوباماها برای تهیه فیلمی ضدترامپ
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فرانسه گزارش داد: باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا، و همسرش میشل با شرکت رسانه‌ای «نت فلیکس» برای تهیه فیلمی بر اساس کتاب «پنجمین خطر» نوشته مایکل لوییس، از منتقدان روی کار آمدن دونالد ترامپ، قرارداد بستند.

البته این شرکت رسانه‌ای اینترنتی سال گذشته اعلام کرد باراک و میشل اوباما با این شرکت توافقنامه‌ای چند ساله برای تهیه فیلم و سریال امضا کرده‌اند.

شرکت نت فلیکس در بیانیه‌ای اعلام کرد در سریال‌هایی که قرار است ساخته شود، اهمیت اقدامات رهبران دولت آمریکا برای محافظت از کشور به تصویر کشیده شود.

تاکنون از چندین کتاب لوییس برای تهیه فیلم استفاده شده است، اما این کتاب جدید وی که سال گذشته منتشر شد، تصویری کاملا انتقادی از دونالد ترامپ و تیم وی ترسیم کرده است.

در این کتاب اینگونه ترسیم شده است که رئیس جمهور منتخب برای ریاست جمهوری آماده نبوده است و تنها به یادداشت‌ها، گزارش‌ها و تماس‌های مقامات دولت که تلاش می‌کنند به وی کمک کنند، تمایل اندکی نشان می‌دهد. در این کتاب بسیاری از تصمیم‌گیری‌های رئیس جمهور آمریکا زیر سوال رفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *