جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

شرمندگی یک مرجع تقلید از وضعیت مردم

چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 684374
حق مردم ما این نیست که با بی‌مدیریتی آقایان زیر بار گرانی ها در رنج و سختی باشند.
شرمندگی یک مرجع تقلید از وضعیت مردم
به گزارش جهان نيوز، آیت الله نوری همدانی، در دیدار جمعی از بانوان استان تهران ضمن اشاره به شرايط اقتصادي پيش آمده گفت: مردم بدانند حوزه علمیه و مراجع شرمنده مردم اند اما بیش از همه نسبت به وضع اقتصادی آن‌ها نگران هستند و به مسئولان تذکر می‌دهند.

وی افزود: عده‌ای با بی‌مدیریتی می‌خواهند مردم را نسبت به نظام و روحانیت و انقلاب بدبین کنند ولی این حق مردم نیست که در اثر این بی مدیریتی ها در رنج باشند.

این مرجع تقلید گفت: ما تحریم هستیم ولی اغلب مسائل مربوط به تحریم نیست بلکه یک مدیریت انقلابی و جهادی نياز است تا اين مشكلات برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: این مشکلات را هم عده‌ای با ساده اندیشی و توجه نکردن به توصیه های رهبری درست کردند.

 آیت الله نوری همدانی افزود: رهبری معظم فرمودند به آمریکا اعتماد نکنید؛ الان هم می‌گویند به اروپا اعتماد نکنید ولی متاسفانه باز زمزمه‌هايی به گوش می‌رسد.
وی تاکید کرد: مي‌توان گفت که خوش‌بینی به آمریکا یا جهل و ساده لوحی است یا خیانتی در کار است؛ مردم و دلسوزان به آمریکا اعتماد ندارند.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر حفظ وحدت گفت: همه باید حول محور رهبری حرکت کنیم تا مشکلات برطرف ، و راه سواستفاده دشمن بسته شود.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
حضرت آیت الله این تذکر های جنابعالی برای مردم فایده ای هم داشته؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
....