جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تلویزیونی که عمودی می‌شود!

چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 684349
سامسونگ از یک مدل جدید تلویزیون هوشمند رونمایی کرد که قابلیت تبدیل کردن صفحه نمایش به نمایشگر عمودی را داراست.
تلویزیونی که عمودی می‌شود!
به گزارش جهان نيوز، با توجه به آنکه تلویزیون‌های هوشمند این روزها از استقبال بی نظیری از سوی کاربران برخوردار شده‌اند، بسیاری از شرکت‌های تکنولوژی و تولیدکننده تلویزیون به سمت و سوی تولید و توسعه محصولات نوین و پیشرفته‌ای افتاده تا بتوانند نظر کاربران و علاقمندان به تکنولوژی را بیشتر از همیشه به سمت و سوی خود کشانده و جذب کنند.
 
حالا به تازگی شرکت سامسونگ از یک مدل تلویزیون هوشمند جدید رونمایی کرده است که صفحه نمایش آن قابلیت تبدیل شدن از حالت افقی به عمودی را داراست و به کاربران این امکان را می‌دهد تا محتوای موبایل و گوشی‌های هوشمند خود را بر روی آن مشاهده کرده و به گشت و گذارهای اینترنتی خود ادامه دهند.

این غول تکنولوژی کره‌ای در این خصوص عنوان کرده است که کاربران بدین ترتیب قادر خواهند بود استوری های اینستاگرام و اسنپ چت و همچنین ویدئوهای موجود در IGTV اینستاگرام را بر روی صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت تلویزیون تماشا کنند و از آن لذت بسیار بیشتری ببرند.

این محصول جدید که سامسونگ سِرُو (Sero) نام دارد ، به یک صفحه نمایش ۴۳ اینچی مجهز است و طبق گزارش‌های منتشر شده در وب سایت BBC، تا پایان ماه مه سال جاری میلادی با قیمت ۱.۲۵۰ پوند در کره جنوبی عرضه شده و به فروش خواهد رسید.

به گفته کارشناسان فعال در حوزه فناوری، این تلویزیون هوشمند قابلیت‌های بسیار جذابی دارد اما باید اذعان کرد که اپلیکیشن های محدودی نیز در آن قابل استفاده و نصب هستند که تا حدودی دست کاربران را می‌بندد.

این تلویزیون همچنین به یک میکروفون و دستیار صوتی اختصاصی سامسونگ یعنی بیکسبی (bixby) مجهز است که تمامی محتوای قابل نمایش گوشی‌های هوشمند کاربران را می‌تواند در صفحه نمایش بزرگ خود نشان دهد.

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *