جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تیراندازی در تجمع هواداران شورشیان در ونزوئلا

سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب: 684242
صدای تیراندازی در محل تجمع هوادران خوان گوایدو (سرکرده شورشیان مورد حمایت آمریکا در ونزوئلا) شنیده شده است.
تیراندازی در تجمع هواداران شورشیان در ونزوئلا
به گزارش جهان نيوز خبرگزاری اسپوتنیک هم اکنون با انتشار خبری فوری اعلام کرد: صدای تیراندازی در محل تجمع هوادران خوان گوایدو (سرکرده شورشیان مورد حمایت آمریکا در ونزوئلا) شنیده شده است.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، تا کنون منبع این تیراندازی مشخص نشده است.

شاهدان عینی در این باره به خبرگزاری روریترز اعلام کردند که افرادی با لباس نظامی در حالی که به تبادل آتش با حامیان ادعایی مادورو (رئیس جمهوری منتخب و قانونی ونزوئلا) هستند، گوایدو را همراهی می‌کنند.

این درحالیست که «خوان گوایدو» رهبر مخالفان دولت ونزوئلا که از حمایت آمریکا برخوردار است، ساعاتی پیش با انتشار یک فیلم ویدئویی خواستار قیام ارتش علیه «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور قانونی این کشور شد.

وی همچنین خواستار برگزاری اعتراضات گسترده برای عزل رئیس‌جمهور قانونی این کشور شد.

گوایدو در تلاش است تا با برگزاری اعتراضات خیابانی بر دولت مادورو فشار وارد کند و ادعا کرده است این اعتراضات بزرگترین اعتراضات در تاریخ ونزوئلا خواهد بود.

در همین رابطه وی از مردم خواسته برای برگزاری بزرگترین تظاهرات ضد دولتی تاریخ این کشور، در نخستین روز از ماه میلادی می (۱۱ اردیبهشت) به خیابان‌ها بیایند.

وی مدعی شد که این اقدام با هدف پایان دادن به سوء‌استفاده دولت کاراکاس انجام می‌شود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *