پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بی‌پولی تمرینات تیم‌ملی فوتسال را لغو کرد

سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 684168
تیم ملی فوتسال در حالی که باید فردا چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت اولین تمرینات خود را در سال جدید در محل کمپ تیمهای ملی برگزار کند که این تمرینات به خاطر شرایط مالی فدراسیون فوتبال لغو شد.
به گزارش جهان نيوز، فوتسال یکی از رشته های ورزشی پُر افتخار کشور است و تیم ملی ایران در حال حاضر در جایگاه  سوم دنیا و اول آسیا قرار دارد این تیم امسال باید در مقدماتی جام ملتها و  همچنین مرحله نهایی و قهرمانی جام ملتهای آسیا که انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ است شرکت کند.
 
اما متاسفانه تا به امروز اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی از سوی سرمربی این تیم اعلام نشده است  در حال که همیشه چند روز قبل از برگزاری اردوهای تیم ملی اسامی دعوت شدگان  از سوی سرمربی تیم  را سایت فدراسیون فوتبال به صورت رسمی رسانه‌ای می‌کرد براساس شنیده‌ها و  پیگیری‌های که انجام شده ظاهرا این اردو از سوی فدراسیون فوتبال به دلیل شرایط مالی و بدهکاری این فدراسیون به زیر مجموعه‌های خود تعطیل شده است.

حال سوالی که پیش می‌آید چرا باید اردوی تیم ملی آن هم در سالی شلوغ پرکار و مهم که ما باید علاوه بر دفاع از عنوان قهرمانی در آسیا باید در انتخابی جام جهانی۲۰۲۰ شرکت کنیم آن هم با رقبای سرسخت  آسیایی خود که سرمایه‌گزاری بی حد اندازه در این سال‌ها در فوتسال انجام دادند اردوی تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال به دلیل مشکلات اقتصادی تعطیل شود. امیدواریم این فدراسیون درباد قهرمانی آسیا و سومی دنیا نباشد چون اگر اینگونه باشد همانند فوتبال ساحلی در همان مرحله اول  مقدماتی جام ملت‌ها و یا.....حذف می شویم.

منبع: خبرآنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *