پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱۰۷

روحانی: ما آمریکا را به زانو درخواهیم آورد

سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 684149
رئیس‌جمهور گفت: آمریکایی‌ها از طریق تحریم‌ها اولین هدفشان آن است که درآمد ارزی ما را کاهش دهند.
روحانی: ما آمریکا را به زانو درخواهیم آورد
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز (سه‌شنبه) در سی امین جشنواره ملی قدردانی از کارگران نمونه کشور اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در آستانه ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خداوند امروز در جمع شما کارگران عزیز در هفته کارگر هستم.

وی با بیان اینکه ما در مقطع فعلی با دو موضوع مواجه هستیم و بنابراین شرایط ما خاص و ویژه است، ادامه داد: اولاً ما در برابر تحریم ظالمانه و غیرقانونی آمریکا قرار گرفته‌ایم که فشار این تحریم به طور مستقیم بر مردم عزیز کشورمان به ویژه کارگران، اقشار متوسط و اقشار پایین جامعه وارد می‌شود.

اولین هدف آمریکا از تحریم‌ها کاهش درآمد ارزی ماست
رئیس جمهور تاکید کرد: در شرایط فعلی ما یعنی دولت، کارفرمایان، کارگران، کارآفرینان و بخش‌های مختلف تولیدی جامعه باید احساس کنیم که بار سنگین‌تری بر دوشمان است.

روحانی بیان کرد: آمریکایی‌ها از طریق تحریم ظالمانه اخیر هدفشان در وهله اول آن است که درآمد ارزی ما را کاهش دهند که یک منبع بزرگ درآمد ارزی ما همواره فروش نفت، میعانات و برخی از صنایعی بوده که وابسته به تولید نفت و گاز است.
وی با اشاره به اینکه بحثی مطرح می‌شود مبنی بر اینکه ارزش پول ملی باید حفظ شود که کاملاً حرف درستی است، تصریح کرد: معنای ساده این حرف آن است که برابری ریال در برابر ارزهای خارجی کاهش پیدا نکند، این در صورتی محقق می‌شود که ما بتوانیم فراوانی ارز را بیشتر کنیم.

مردم نیازمندی‌شان به ارز خارجی را کم کنند
رئیس جمهور ادامه داد: در واقع ما باید یا مقدار ارز را بیشتر کنیم یا تقاضای آن را کمتر کنیم و راه دیگری برای این مسئله وجود ندارد، یعنی مردم باید نیازمندی‌شان به ارز خارجی را کاهش دهند که البته مواردی در این زمینه وجود دارد و الان نزدیک به ۴ سال است که در گندم خودکفا شده‌ایم که به معنای بی نیازی از ارز است.

روحانی متذکر شد: ما در سال اول دولتمان حدود ۶ میلیون تن گندم وارد کشور کردیم، حدود ۴ سال است که نیاز به خرید گندم نداریم و این به معنای آن است که نیاز ما به ارز در این زمینه کاسته می‌شود و در هر زمینه‌ای اگر به سمت خودکفایی برویم، نیاز ارزی ما کاهش می‌یابد.

وی افزود: ما ۹۵ درصد داروی مورد نیاز کشورمان را تولید می‌کنیم و در صورتی که بتوانیم ۵ درصد دیگر را هم خودمان تولید کنیم و مواد اولیه دارو را هم در بسیاری از موارد تولید کنیم، نیاز کشور به ارز کاهش می‌یابد.

رئیس جمهور تاکید کرد: راه ارتقای ارزش پول ملی و کاهش قیمت ارز خارجی صرفاً این است که یا نیاز ما به ارز خارجی کاسته شود یا آنکه ارز بیشتری را به دست آوریم که در زمینه آنکه نیاز ما به ارز کم شود، کار بزرگ را شما کارگران، کارفرمایان و تولیدگران انجام می‌دهید و بخش بزرگی از نیازهای ما امروز توسط شما ساخته می‌شود.

تفاضل واردات و صادرات کشور ۳ میلیارد دلار است
رئیس جمهور گفت: در ابتدای دولت یازدهم ۸ میلیارد دلار بیشتر از صادرات کشور، واردات داشتیم. امروز تفاضل بین واردات و صادرات کشور ما ۳ میلیارد دلار است بنابراین ما به سمت خودکفایی حرکت می‌کنیم.

وی افزود: اگر امروز در تولید بسیاری از محصولات خودکفا هستیم، کارگران ما ایران را خودکفا کرده‌اند، اگر امروز برای نیازمندی‌های تسلیحاتی کشور بیش از ۹۰ درصد روی پای خود ایستاده‌ایم، به این دلیل است که کارگران و مهندسان ما در مسیر خودکفایی حرکت کرده‌اند.

خودکفایی، ارزش پول ملی را افزایش می‌دهد
روحانی اظهار داشت: هر جا کارگران ما به دنبال خودکفایی بروند، ارزش پول ملی ما افزایش می‌یابد و نیازمندی ایران به ارز خارجی کاهش خواهد یافت. هرچه تولید در راستای صادرات باشد درآمد ارزی ما افزایش می‌یابد.

رئیس جمهور گفت: امروز صادرات غیر نفتی ایران رقم قابل توجهی است، بیش از ۴۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داریم و اگر کیفیت کالاهای‌مان را بالا ببریم، موفق می شویم. یکی از قدم‌های بزرگ مبارزه با آمریکا افزایش صادرات است، آمریکا به دنبال کاهش درآمدهای ارزی ایران است تا در تأمین نیازهای مان برای واردات کالا دچار مشکل شویم.

وی با تاکید بر اینکه خط مقدم مبارزه با آمریکا شما کارگران عزیز هستید گفت: یکی از مصوبات ما در هیئت امنای صندوق توسعه ملی پرداخت وام به کارخانه‌هایی است که ظرفیت خود را افزایش می‌دهند. باید ظرفیت تولید ما افزایش یابد، باید کیفیت کالای ما افزایش یابد، در مغازه‌های مختلف در بغداد، کربلا و نجف باید کالای ایرانی وجود داشته باشد. زمانی که کالای ایرانی را در این کشور می‌بینیم به خودمان افتخار می‌کنیم که کالای ما جای کالای کشورهای غربی و شرقی را پر می‌کنند.

روحانی افزود: ممکن است شما به دولت اعتراض داشته باشید که چرا قیمت ارز پایین نمی‌آید؟ پاسخ من این است که هر چه تولید افزایش یابد و خودکفا تر باشیم، قیمت ارز پایین‌تر می‌آید. آمریکا به ایران فشار می‌آورد که نتوانیم نفت خام را صادر کنیم.

اجازه نمی‌دهیم تصمیم آمریکا علیه صادرات نفت ایران عملی شود
رئیس جمهور تصریح کرد: همه مسئولان کشور ما بر این مسئله اتفاق نظر دارند که تصمیم آمریکا مبنی بر اینکه صادرات نفت ایران باید به صفر برسد تصمیم غلط و نادرستی است و ما نخواهیم گذاشت این تصمیم عملی و اجرایی شود.

روحانی تاکید کرد: آمریکایی‌ها در ماه‌های آینده خودشان خواهند دید که صادرات نفت ایران ادامه می‌یابد، ممکن است آمریکا یک راه را بر ما ببندد اما این کار یک در و یک راه ندارد بلکه هنوز راه‌های دیگری وجود دارد که آمریکا خبر ندارد.

وی گفت: ما باید نفت مان را با قدرت صادر کنیم. متأسفانه برخی کشورها در برابر فشار آمریکا عقب‌نشینی می‌کنند و همین امر موجب شده است که آمریکا فشار خود را افزایش دهد اما ملت ایران در دوران انقلاب مقابل آمریکا ایستادند و پیروز شدند در حادثه طبس نیز ملت ایران در مقابل آمریکا ایستاد البته لطف خداوند باعث رسوایی آمریکایی‌ها در طبس شد.

روحانی با بیان اینکه هرچه تولید را افزایش دهیم مردم در رفاه قرار می‌گیرند و توان اقتصادی کشور هم افزایش می‌یابد، گفت: ما در فروردین امسال با یک معضل مواجه شدیم که حداقل در صد سال اخیر با چنین معضلی در کشور مواجه نبودیم.

بازسازی بنگاه‌های تولیدی در مناطق سیل‌زده در اولویت دولت است
وی با اشاره به اینکه البته ما با نعمت خدادادی و باران رحمت الهی مواجه شدیم، ادامه داد: امروز سدهای ما پر شده است و بنابراین امسال سال نعمت خداوند برای ملت ایران است چرا که آب فراوانی در اختیار ما قرار داده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه هیچ موقع در ایران به خاطر نداریم که به یک مرتبه حدود ۲۸ استان ما به طور همزمان دچار معضل سیلاب شوند، تصریح کرد: اداره همه این استان‌ها با معضلاتی که داشتند کار آسانی نبود و من از همین جا به وزرای مربوطه به ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گویم که بازسازی همه مراکز و بنگاه‌های تولیدی در مناطقی سیل‌زده در اولویت دولت قرار گیرد.
وی افزود: کشاورزی، مرکز تولید و کارگاه‌های بسیاری از مردم در مناطق سیل زده از بین رفته است که شرایط کار و تولید را در این مناطق به سرعت و حتی بهتر از قبل برمی‌گردانیم.

۱۵۰ هزار هکتار گندم به زیر آب رفته است
رئیس جمهور گفت: بنده در جلسه‌ای که در خوزستان تشکیل شده بود یکی از مسئولان آن جلسه گفت که ۱۵۰ هزار هکتار گندم به زیر آب رفته است یعنی ۱۵۰ هزار هکتار گندم زار از بین رفت و مردم دچار خسارت و مشکل شدند.

روحانی اضافه کرد: بنابراین مناطق سیل زده جز اولویت‌های ما است.

وی در عین حال تاکید کرد: مبارزه و ایستادگی در برابر آمریکا جز وظایف اصلی ما است و در این راستا همه باید همه دست به دست هم دهیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز همه باید دست به دست هم دهیم، تاکید کرد: وزارت کار از امروز باید به فکر برنامه‌ریزی تا ۱۰ الی ۲۰ سال آینده باشد؛ امروز شما ببینید بسیاری از کارها از طریق فضای مجازی در حال انجام شدن است و این نشان می‌دهد، نوع کار شیوه کار در حال تغییر است.

روحانی با بیان اینکه در زمینه گردشگری ما فرصت زیادی جهت افزایش اشتغال داریم، اظهار داشت: اولویت اول ما با توجه به شرایطی که امروز با آن مواجه هستیم افزایش اشتغال است تا بتوانیم در برابر این معضلات به خوبی عبور کنیم و به خواست خدا از این مرحله عبور خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: آماری که آقای وزیر کار ارائه کرد در زمینه مسکن بسیار امیدوارکننده بود و ما باید این موضوع را ادامه دهیم.

لزوم تلاش وزارت راه و شهرسازی برای مسکن کارگران
رئیس جمهور با اشاره به اینکه کارگران ما باید برای ادامه کار نشاط پیدا کند، گفت:

کارگری که بدانند بعد از دو یا سه سال دیگر صاحب خانه می‌شود و در سال‌های نزدیک بازنشستگی در خانه‌ای که خود مالک است ساکن می‌شود، روحیه او فرق می‌کند با کارگری که ببیند باز هم باید در پایان کار خود و در بازنشستگی مستأجر بماند، بنابراین در زمینه مسکن، تلاش وزارت مسکن باید بیشتر شود.

روحانی ادامه داد: اگر کارخانه‌ای تولید دارد و بگوید ما می‌خواهیم اضافه محصول داشته باشیم، همه کارگران باید در این اضافه تولید سهیم باشند؛ باید کارگران ما احساس کنند که در سود این اضافه تولید سهیم هستند. آنها باید احساس کنند که اگر تولیدات آنها صادر شود آنها در موضوع صادرات هم سهیم هستند.

وی خطاب به جامعه کارگری گفت: برای آنکه وضعیت کارگران ما بهتر شود با هر پیشنهادی که وزیر کار امسال مطرح کرد، موافقت کردیم اما ما باید کاری کنیم که کارگر در سود تولید اضافه و صادرات سهیم شود و اگر اینگونه شد، بدانید که بسیاری از کارخانه‌ها صادر کننده می‌شوند و درآمد بیشتری را کسب می‌کنند.

رئیس جمهور با تاکید مجدد بر اینکه کارگر ما نیاز به نشاط و روحیه تفریح در زندگی دارد، می‌گوید: او باید با خانواده خود نشاط و شادی را تجربه کند.

روحانی با بیان اینکه کارگر ما باید از طریق تشکلی که دارد به دنبال منافع خود باشد، افزود: یک کارگر که نمی‌تواند از منافع خود دفاع کند، وظیفه بخش‌ها و تشکل‌های کارگری هست که باید در برابر کارفرما و وزارتخانه بایستند و بتوانند حقوق خود را بهتر بگیرند.

تولید در کشور بدون حضور بانک‌ها امکان پذیر نیست
وی با بیان اینکه دولت با همه توان و امکانات در کنار کارگران است، گفت: هیچ کس تردیدی ندارد که رشد، تولید، قدرت کشور و مبارزه در برابر دشمنان با کار و تولید امکان پذیر است بنابراین وظیفه دولت است که برای کار، تولید و اشتغال هر آنچه می‌تواند را انجام دهد.

روحانی اظهار داشت: تولید در کشور ما بدون حضور بانک‌ها امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه باید مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای به روز شوند گفت: باید کاری کنیم که دانش آموزان در سال پایانی در دبیرستان مهارتی داشته باشند. دانشجوی ما باید حتماً مهارت داشته باشد. این وظیفه وزارت کار، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش است که به دانشجویان و دانش آموزان مهارت لازم را بیاموزند، دولت در این زمینه در خدمت شما خواهد بود.

رئیس جمهور گفت: باید سطح اطلاعات کارگران افزایش یابد اگر همه ما در کنار هم تلاش کنیم خداوند نصرت و یاری اش را نصیب ما می‌کند و انشاالله موفق خواهیم شد دشمن را به زانو در بیاوریم. کارگران ما نخواهند گذاشت آمریکا بر ما پیروز شود ما آمریکا را به حول و قوه الهی به زانو در خواهیم آورد. روز کارگر مبارک باد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فعلا كه جناب اخوندي مستاجرين كه بيشتر كارگر و كارمند هستند را از پاي دراورده
Iran, Islamic Republic of
منظورت از ما کیه داداش؟!
"ما"ی ما یا "ما"ی شما؟!
"ما"ی ما که چهل ساله پایه ست ولی "ما"ی شما؟!
Iran, Islamic Republic of
⭕️روحانی: وزارت کار بايد برای آينده برنامه ريزی کند/ کارگران بايد برای آينده و مسکن خود اطمينان پيدا کنند.

🔻من میگم بیاید جمع بشیم بریم به حسن روحانی بگیم رییس جمهور شده.!!!!
شاید بنده خدا نمیدونه رییس جمهور شده و داره برای انتخابات بعدی برنامه‌ش رو میگه!!!!
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
‏روحانی: "برای فروش نفت، آمریکا اگر یک در را به روی ما ببندد، درهای دیگری وجود دارد.....
Iran, Islamic Republic of
...
میثم
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
بلاي كه شما و كابينه ات سر مردم تهي دست اوردند در طول چهل سال بي سابقه است
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بقدري ما مردم تهي دست و بينوا رابزانو در اورديد كه زانوي برايمان باقي نمانده..!!!
هموطن
Iran, Islamic Republic of
کاملا موافقم
ولی ای کاش مردم.. از یاد نبرن....
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای روحانی رئیس جمهور محترم! فعلا که دولت تدبیر و امید شما مردم عزیز ما به ویژه قشر متوسط به پایین را به زانو درآورده است یک تدبیری برای این اوضاع نابسامان بفرمایید و لطف کنید مشکلات را به گردن آمریکا نیندازید!
Iran, Islamic Republic of
منظورتون از ما کی هست ؟ ما مردم غیروابسته که دیگه از پا که هیچ از نفس هم داریم میوفتیم .
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی شما شرکتی که با هزاران زور راه انداخته بودم و برای حمایت خودم و خانواده ام و 14 کارمندام داشتم به فلاکت و نابودی کشیدی . من شما و تک تک مسولین مملکت رت نمی بخشم . مطمین باشید اه ما شما را می گیره .
United States
فعلا ایشان مردم را به زانو در اورده اند.
Iran, Islamic Republic of
والبته شایع شده که مسئولین درست گفته اند که آمریکا را به زانو درمی آورند ولی از آن طرف آمریکا هم ملت ایران را به زانو در می آورند
آمریکا توسط مردم و فرهنگ جهادی مردم به زانو در آمده در طول تاریخ کسی که توانسته مردمی را به زانو درآورد از بین همان مردم بوده!!!
United Arab Emirates
آمریکاهیچ غلطی نمی تواند بکند
هاشمی
Romania
بله
البته اگر کدخدا پرستان بگذارند ما آمریکا را به زانو در خواهیم آورد !!!!
ولی با اعتماد به اروپا نمی توان آمریکا را به زانو در آورد
ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی
این ره که تو میروی به ترکستان است
United States
حسن ما ایرانیم، آمریکا اونوره.
Iran, Islamic Republic of
...
آمريكا سركرده تروريست‌هاي جهان است
Iran, Islamic Republic of
آمريكا سركرده تروريست‌هاي جهان است
ترامپ پاسخ دهد آيا دولت و ارتش متجاوز آمريكا كه بدون اجازه دولت‌ها و ملت‌هاي جهان در امور داخلي آن‌ها دخالت و به سرزمين‌هايشان لشكركشي مي‌كنند، تروريست‌ هستند يا سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كه به تقاضاي دولت‌هاي دوست و قانوني برخي كشورها در خاك آن‌ها با تروريست‌هاي خونخوار مانند داعش مبارزه كرده‌اند و آن‌ها را شكست داده‌اند؟ وظيفه رسانه‌هاي گروهي است كه اين موضوع را در سطح ايران و جهان مطرح كنند و حقايق مربوط به تروريسم جهاني به سركردگي آمريكا را به اطلاع ملت‌ها برسانند.
Iran, Islamic Republic of
دادش فعلا بحث اجاره مسكن را سر و سامان بده بقيه پيشكش
Iran, Islamic Republic of
ما گفتيم اما صورت مساله را بكل پاك كردند هيچ چيز مثل مسكن بيداد نميكند و هيچ چيز مثل مسكن در سكوت و بي توجهي نيست مالكان با دمشان گردو ميشكنند ...
19
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
منظور از ما ملت ایران است یا شما و مدیران دو تابعیتی و نجومی بگیر با آقازاده های در خارج ؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...÷
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
ميگي نه نگاه كن
Iran, Islamic Republic of
در اين مدت تجربه نشان داده حرفها و وعده هاي ايشان يا محقق نشده و يا كاملا بر عكس نتيجه داده هست.
Iran, Islamic Republic of
...
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
تو فعلا گرانی یی که ایجاد کردی ، به زانو در بیار ! آمریکا طلبت !!
Iran, Islamic Republic of
فعلا تهي دستان و كارگران و كارمندان را به زانو در اورديد جانم
ب
Iran, Islamic Republic of
عزیز برادر رفتی با کد خدا بستی حرف .
حرف هیچ کسی را گوش هم نکردی حا لا.
شدیم ما آمریکا را ازپا در می آوریم حتمی با
با آقا زاده ها ی خارج نشین خودتان یا با .
مردم پا برهنه که همیشه پای کاربودندو.
خاهند بود تا مفت خورها راهم بفرستند .
پش زن وفرزندان شان خیلی هم دیر نیست
به امید خدا ویاری امام زمام ومردم؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
....احسنت داداش.
Iran, Islamic Republic of
...
سیمین
Iran, Islamic Republic of
فعلا که ملت رو به زانو در آوردی..!!!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ما امریکا را به زانو در می آوریم .
برای تعطیلات به امریکا سفر نمی کنیم .
ماشین امریکایی سوار نمی شویم
صادرات پراید و وانت اریسان را به امریکا قطع می کنیم
بویینگ را تحریم می کنیم .
گوشی اپل را تحریم می کنیم و صادرات گوشی glx را ممنوع می کنیم .
نفت به امریکا نمی دهیم .
اکر این کارها را انجام دهیم پیاز کیلویی 500 تومن اپارتمان هر متر 2 میلون
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جمهوری اسلامی انشاالله امریکارابه زانودرخواهداورد ولی بعداز دولت لیبرال شما ونه با عملکرد شمایی که تحقق انرا چندین سال به تعویق انداختید
Iran, Islamic Republic of
اگر آقای رئیس جمهور لطف کنند یک دوربین از صدا و سیما را اجازه دهند تا مردم ساده زیستی منزل ایشان را به ملت نشان دهند و مردم ببینند که یخچال و تلویزیون و لباسهای فرزندانشان همه برند داخلی است این کار باعث می‌شود که مردم هم تأسی به ایشان بکنند و بازار کالای خارجی درش بسته شود این یک خدمت بزرگ به کشور و اشتغال کارگر خارجی است و الا با سخنرانی و دعوت مردم به زندگی بدون نیاز به ارز دردی را دوا نخواهد کرد لطفا منتشر کنید.
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی دلاور زحمت کشیدی به 4 وزیر دستور دادید جلوی گرانی را بگیرند ...!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی حرف تا عمل خیلی فاصله است فعلا که جناب ظریف ...به امید جان کری نشسته است اما دیگر ....
Iran, Islamic Republic of
توی این 6سال در دوران دولت تو ملت به اندازه 60 سال باید تلاش بکنند تا بلکه دوباره به وضعیت قبل از امدن تو و دولت بی تدبیرت بازگردند . علی برکت الله - علی برکت الله 60بار .
United States
بله شماکه قطعا حکومتی هستید شاید اما مردم فقیر که دراینده نزدیک علفخوار میشوند با مواجه با تورم ۱۰۰٪ نمیدانم
...
United States
...
United States
شما مرتبا از این جا وآنجا سخن میگویید ما دولت ترا دراین مدت باقیمانده چه طوری تحمل کنیم یا حضرت عباس !
United States
...
United States
حقوق و دستمزد کارگر و کارمند که هیچ سرمایه ایی ندارد و نیرووتوان کار خود را درخدمت کارفرما قرارمیدهد تا از عرق خود مزدی بگیرد وخانواده ایی را تامین کند تا شما ها اعلام کنید فرزند اوری کنید .....
...
Iran, Islamic Republic of
جهان بمیل خود فریبکاری نکن که همه انچه ما می بینیم فریبی بیش نیست .
Iran, Islamic Republic of
...
...
آمریکا توسط نیروی انقلابی که از حزب و کابینه و شخص جنابعالی نیش زبانها شنیده اند به زانو درآمده و در آینده نابود خواهد شد ...
Iran, Islamic Republic of
...
ح ن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
.....
Romania
جهان من تمام این نقطه چینها را خواندم واقعا که مردم ما درعذابند خدا بخیر کنه سال۹۸ چه خواهدشد .....
Iran, Islamic Republic of
......
سلام
Iran, Islamic Republic of
.....
ح ن
Iran, Islamic Republic of
جهان!یعنی این اطهارنظرهایی که خالی وبدون متنه همش فحش وناسزاست که نشرشون ندادی؟
Romania
...
Iran, Islamic Republic of
..
ممد
United States
آمریکا را به زانو در میآوریم و بعد ...!!!!
علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
....
عبداله
France
بلائی که دولت وابسته تدبیر و امید بر سر مردم ایران آورد در طول جند هزار سال تمدن ایران زمین سابقه ندارد ....!!!
Germany
کلیدتو نشونشون بده، اوناهم فوری زانو می زنند...!!!
سعید
United States
فعلا که آمریکا مارو به خاطر سوء مدیریت دولت شما داره به زانو در میاره
همه قیمت ها 4برابر شد!
عبداله
France
....
Iran, Islamic Republic of
چون ترامپ در باطل خود مصمم تر از شما در حق خود میباشد فکر نکنم شما بتوانید ترامپ را به زانو در بیاورید البته ملت ایران حسابش جداست و ترامپ را مچاله خواهند کرد همچنانکه در سوریه و عراق داغی بر دل ترامپ گذاشتند که تا ابد فراموش نخواهد کرد و البته ناکامیهای دولتمردان آمریکایی در مقابل ملت ایران خیلی بیش از اینهاست اگر ملت ایران بر سر راه خود موانع نداشت الان ناکامیهای آمریکا در مقابل ملت ایران خیلی بیش از این بود حیف که غفلت کردند و خود کرده را چاره نیست.
کازرون
Iran, Islamic Republic of
بابا کمر ما از گرونی و بیکاری شکست به دادمون برسید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از پا دربیار فقط نکشیشون
مجید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
در حرف امریکا رو به زانو در می اورید در عمل خواسته های امریکا رو اجرا می ...!!!!
Iran, Islamic Republic of
فعلا که اون ما رو به زانو درآورده ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
پس کجایند منتقدین ایا کسی پیدا نمی شه جلوی این دولت ناتوان بایسته
این مردم نجیب باید چوب بی کفایتی این دولت روبخورد ..
Iran, Islamic Republic of
همه اش شعار شعار شعار
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر امریکا
امیری
Iran, Islamic Republic of
.....
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
روزبه
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی استعداد خوبی در طنزپردازی دارند. احسنت
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
France
......
Iran, Islamic Republic of
این .....
Iran, Islamic Republic of
حسن اقا رحم بکن . زانوهایشان زخم می شود !!! علی برکت الله .
United Arab Emirates
شما!