جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مسیر پرسپولیس سخت‌تر از همیشه

دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب: 684061
پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در گروه سختی قرار دارد و تا پایان دور چهارم مرحله گروهی قعرنشین گروه D است.
مسیر پرسپولیس سخت‌تر از همیشه
به گزارش جهان نيوز، روزنامه خبرورزشی نوشت: پرسپولیس تا این‌جای کار ۴ امتیاز از ۴ بازی کسب کرده و با یک برد و یک تساوی پشت سر السد، الاهلی و پاختاکور کار سختی برای صعود دارد.

پرسپولیس تنها دو بازی برای کسب سهمیه صعود به مرحله حذفی فرصت دارد، اما بردن پاختاکور در ازبکستان و پیروزی مقابل السد در تهران کار ساده‌ای نیست. پرسپولیس پیش از این هم گروه سخت در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده بود و سال ۲۰۱۷ در مرحله گروهی به مصاف الهلال عربستان، الوحده امارات و الریان قطر رفت، اما این فصل و تا پایان دور چهارم ضعیف‌ترین عملکرد پرسپولیس را شاهد هستیم، چون آن‌ها با برانکو در دو سال گذشته از ۴ بازی ابتدایی ۵ و۹ امتیاز کسب کرده بودند. پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا سال ۲۰۱۷ در ۴ بازی ابتدایی، ۵ امتیاز از الهلال، الوحده و الریان گرفت و در لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ تا پایان بازی چهارم ۹ امتیاز با برد الوصل در بازی رفت و برگشت و نسف‌قرشی در بازی رفت، اندوخته بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *