جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

مرگ چهارمین تروریست سنتکام ظرف یک هفته

دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب: 684026
فارس نوشت: بنا بر گفته مقام‌های آمریکایی، یک تروریست عضو «سنتکام» امروز دوشنبه در شمال سوریه کشته شد تا در یک هفته اخیر تعداد تلفات تروریست‌‎های سنتکام به 4 کشته افزایش یابد.
مرگ چهارمین تروریست سنتکام ظرف یک هفته
به گزارش جهان نيوز، منابع رسانه‌ای از هلاکت یک تروریست آمریکایی در سوریه خبر دادند.

بنا بر نوشته پایگاه «استرایپز»، یک نظامی آمریکایی عضو تروریست‌های «سنتکام» و همکار ائتلاف به رهبری واشنگتن در عراق و سوریه امروز دوشنبه در شمال شرق سوریه کشته شد.

سنتکام (ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا) ستاد فرمانده کل نیروهای ارتش آمریکا در منطقه غرب آسیا، شرق آفریقا و آسیای مرکزی است.

به گفته مقام‌های آمریکایی، این نظامی تروریست آمریکایی در نتیجه ماموریت نظامی و درگیری کشته نشده و دلیل مرگ او یک اتفاق خارج از این موضوعات بوده است.

البته مقام‌های آمریکایی درباره اینکه هویت و دلیل مرگ این تروریست عضو سنتکام به جزئیات بیشتری اشاره نکرده‌اند.

به گزارش این رسانه، با کشته شدن این نظامی عضو تروریست‌های سنتکام، طی یک هفته اخیر 4 تن از اعضای سنتکام آمریکا کشته شده‌اند.

در یک هفته اخیر، علاوه بر این تروریست عضو سنتکام در سوریه، سه تروریست آمریکایی هم در شهر «التاجی»، و «نینوی» عراق و پایگاه نظامی «العدید» آمریکا در قطر کشته شدند.

به دنبال اقدام ضد ایرانی آمریکایی‌ها در «تروریستی» خواندن سپاه پاسداران، شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، رژیم ایالات متحده آمریکا را «دولت حامی تروریسم» و سنتکام و تمامی نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» اعلام کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آمریکایی ها جنایتکار شماره یک از سال 2001 تاکنون دروغ می‌گویند با تروریسم، القاعده، طالبان مبارزه می‌کنند
آمریکایی ها جنایتکارشماره یک دروغ می‌گویند با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و گروه های تروریستی مبارزه می‌کنند
حضور نیروهای خارجی به سرکردگی آمریکا به همراه ناتو شمار تروریست‌ها در افغانستان سه‌برابر شده
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی های جنایتکار باید تلفات بدهند. ملتهای عراق و سوریه نباید اجازه دهند این وحشی در کشورشان پایگاه بزند. مردم شریف افغانستان هم تجربه کافی و دردآوری از حضور یانکی های قاتل دارند.