پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۰

ترامپ هر ۲۴ ساعت ۸ دروغ گفته است

دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب: 684023
فارس نوشت: یک روزنامه آمریکایی در گزارش تازه خود درباره ارزیابی اظهارات «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور با استفاده از یک سامانه حقیقت‌یاب، خبر داد او تاکنون ۱۰ هزار و ۱۱۱ ادعای دروغ و نادرست مطرح کرده است.
ترامپ هر ۲۴ ساعت ۸ دروغ گفته است
به گزارش جهان نيوز، یک رسانه آمریکایی خبر داده که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور در ۶۰۱ روز اخیر بیش از پنج هزار ادعای نادرست و دروغ مطرح کرده است و به طور متوسط هر روز هشت ادعای نادرست و دروغ گفته است.

«واشنگتن پُست» بعد از آغاز ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» در واکنش به ادعاهای نادرست و دروغ‌گویی‌های مکرر او در مسائل داخلی و خارجی یک صفحه ویژه با عنوان «ارزیابی‌کننده حقیقت» (Fact Checker) به شفاف‌سازی درباره این ادعاها و دروغ‌ها پرداخته است.

در تازه‌ترین گزارش این روزنامه آمریکایی آمده است: «رئیس‌جمهور (آمریکا) ۲۶ آوریل (ششم اردیبهشت) از رکورد ۱۰۰۰۰ (ادعای نادرست و دروغ) عبور کرد و در یک دوره هفت ماهه، به طور متوسط روزانه حدود ۲۳ ادعا مطرح کرده است، این دوره شامل بسیاری از تجمعات انتخاباتی او قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره، تعطیلی دولت فدرال در نتیجه وعده او برای ایجاد دیوار مرزی و انتشار گزارش بازپرس ویژه درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری می‌شود».

بنا بر این گزارش، ترامپ در ۱۰۰ روز ابتدایی ریاست جمهوری خود به طور متوسط کمتر از ۵ ادعای غلط و دروغ در هر روز گفت اما با گذشت زمان، میزان دروغ‌ها و ادعای نادرست او بیشتر و بیشتر شده است.

 واشنگتن پست گزارش داد: «با احتساب تجمع رئیس‌جمهور در گرین بی(Green Bay) ویسکانسین تا ۲۷ آوریل (هفتم اردیبهشت)، او طی ۸۲۸ روز ریاست جمهوری خود ۱۰۱۱۱ ادعای دروغ و نادرست مطرح کرد. در روزهای اخیر، رئیس‌جمهور به سرعت بر دامنه ادعاهایش افزوده است».

این رسانه با اشاره به مصاحبه ۴۵ دقیقه‌ای ۴ روز قبل ترامپ با «شان هانیتی» مجری مطرح فاکس نیوز خبر داد، رئیس‌جمهور آمریکا در این مصاحبه ۴۵ ادعای نادرست و دروغ مطرح کرد.

واشنگتن پست خبر داد، ترامپ به ترتیب در جریان گفت‌و‌گوی هشت دقیقه‌ای ۲۶ آوریل با خبرنگاران در کاخ سفید، سخنرانی در «انجمن ملی سلاح» آمریکا، مصاحبه ۱۹ دقیقه‌ای با شبکه رادیویی لوین و تجمع انتخاباتی ۲۷ آوریل ۸، ۲۴، ۱۷ و ۶۱  ادعای نادرست و دروغ مطرح کرد.

ترامپ طی سه روز ۲۵ تا ۲۷ آوریل با انتشار مطالب در صفحه توییتر خود ۱۷۱ ادعای نادرست و گمراه‌کننده مطرح کرده است.

واشنگتن پُست با ارزیابی ادعاها و دروغ‌های رئیس‌جمهور آمریکا گزارش داد، ۲۰ درصد از این ادعاها به مسائل مرتبط با مهاجرت ربط داشتند.

«مبالغه‌گویی درباره حجم کسری تجاری آمریکا با ژاپن، چین و اتحادیه اروپا، تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا» از جمله ادعاهایی است که این روزنامه آنها را در زمره ادعاهای دروغ و نادرست ترامپ قرار داده است.

پیش از این، همین روزنامه در گزارشی درباره سال ۲۰۱۸ گزارشی با این عنوان منتشر کرده بود: «یک سال فریبکاری بی‌سابقه: ترامپ سال ۲۰۱۸ به طور متوسط در هر روز، ۱۵ ادعای غلط مطرح کرد».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید110
Iran, Islamic Republic of
یعنی این ترامپه! روزی 8 تا حرف قابل اعتنا میزنه؟!
Iran, Islamic Republic of
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
آمریکا جنایتکارشماره یک به همراه انگلیس جنایتکارشماره یک داعش وحشی را زمان اشغال عراق بوجود آورد/ واین درحالی است که سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک ازسال 2003 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و انگلیس نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
ترامپ باز هم پادشاه سعودی را تحقیر کرد!
Iran, Islamic Republic of
ترامپ باز هم پادشاه سعودی را تحقیر کرد!

9 ارديبهشت 1398 ساعت 12:56

اقدام مجدد ترامپ به تحقیر پادشاه سعودی، در محافل عربی بازتاب ها و واکنش های متعددی داشته است.

به گزارش جبهه جهانی مستضعفین به نقل از العالم، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا شنبه شب طی سخنانی در میان هواداران خود در ایالت ویسکانسین، بار دیگر با صحبت های طعنه آمیز خود شاه سعودی را تحقیر و ذلیل کرد.
Iran, Islamic Republic of
غربی ها جنایتکارچگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟....
Iran, Islamic Republic of
عربستان گاو شیرده آمریکاست؟؟؟
امارات گاو شیرده آمریکاست؟؟؟
بحرین گاو شیرده آمریکاست؟؟؟
اسرائیل گاو شیرده آمریکاست؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
حملات هوایی امریکا در افغانستان سه برابر افزایش یافته است
تلفات غیرنظامیان در افغانستان ۱۹ درصد افزایش یافته است.
Iran, Islamic Republic of
عناصر گروه تروريستي داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش پس از نابودی در سوریه، در حال انتقال به آسیای میانه و جنوب شرق آسیا هستند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
هنوز از ما عقب است خیلی بیشتر باید دروغ بگوید تا به ما برسد
Iran, Islamic Republic of
عکس/ نبرد مستقیم روس‌ها با داعش

عکس/ داعش مسئولیت حمله به پایگاه پلیس روسیه را برعهده گرفت

دو تروریست داعشی در روسیه به زندان افتادند

فیلم/ آتش بازی 6 بمب افکن روسی با داعش

روسیه از داعش به وسیله ناو جنگی انتقام گرفت