جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
۳۵
سردار سلیمانی:

مذاکره مصداق تسلیم شدن است/ تن به این ذلت نمی‌دهیم

دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 683976
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: دشمن می‌خواهد با فشارهای اقتصادی ما را به میز مذاکره بکشاند که این مذاکره مصداق تسلیم است اما مردم ما هوشیار و هوشمندند و معتقدند مذاکره در شرایط کنونی با دشمن، تسلیم شدن محض است و قطعاً تن به این ذلت نمی‌دهیم.
مذاکره مصداق تسلیم است/ تن به این ذلت نمی‌دهیم
به گزارش جهان نيوز، سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی در دومین روز بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان، رؤسا و مدیران ناجا اظهار کرد: گرچه برادران ناجا بعضاً از نظر اسمی و شکلی به القاب و صفات خوب بسیاری مشهورند اما حقیقتاً سربازان گمنام هستند، صفت "سرباز گمنام"؛ صفت مهمی است، چرا که عمل خالصانه برای خدا و رضایت او انجام می‌شود.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با خطاب دادن صفت "سربازان گمنام" به فرماندهان و نیروهای ناجا، تصریح کرد: شما عزیزان در بسیاری از مواقع مانند سرباز گمنام هستید البته صفات ارزشمند دیگری در شما نیز وجود دارد و برای بنده حضور در چنین جلسه‌ای توفیق است.

نیروی انتظامی، یک نیروی اثرگذار است
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی، یک نیروی اثرگذار است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی اثرگذاری مهمی در مسائل اجتماعی و عقیدتی دارد و اینکه با چه روحیه‌ای با آحاد مردم در ارتباط و تعامل باشد بسیار حائز اهمیت است.

سلیمانی ادامه داد: روش و برخورد حکیمانه نیروی انتظامی به رضایتمندی مردم منتج می‌شود و این رضایتمندی عمومی و مردمی در مسئله مقبولیت نظام اسلامی و جمهوری اسلامی ایران بسیار اثرگذار است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به مأموریتهای متنوع نیروی انتظامی، متذکر شد: ماهیت وظیفه ذاتی و قانونی ناجا به گونه‌ای است که ممکن است هم مورد تهدید و تهمت قرار بگیرد و هم در معرض تمجید و تجلیل باشد.  

وی افزود: مدیریت کردن در چنین فضایی کار حساس و مهمی است و در واقع باید بگویم نیروی انتظامی مسئولیت سختی دارد و باید هر لحظه، هر ساعت و هر روز به نیروی انتظامی به خاطر اقدامات مهمی که می‌کند خسته نباشید و خدا قوت بگوییم.

سلیمانی با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ و پاسدار ارزشهای نظام و انقلاب اسلامی است بر اهمیت صیانت از امنیت کشور، تأکید کرد و گفت: دشمنان درصددند با دو اهرم فشار و تحریم اقتصادی و بر هم زدن امنیت کشور به ما ضربه و لطمه بزنند و در این راستا از همه ظرفیت‌هایشان بهره می‌گیرند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز دیگر امریکا و ایادیش جریان قدرتمند قابل اعتنا در غرب و شرق آسیا ندارد و همه اتکایش به دولتهای نامشروع است، گفت: امریکا و همدستانش به جریانهای القایی و انحرافی متوسل شده‌اند و باید بدانند که امروز ایران اسلامی کشور قدرتمندیست و از نظر نظامی و امنیتی به بلوغ بالایی رسیده است.

سلیمانی تأکید کرد: دشمن امروز به میزان تهدیدی که می‌کند هزینه‌هایش نیز افزایش می‌یابد، جمهوری اسلامی ایران حقیقت تبلوریافته و عینیت‌یافته از دین است، دشمن می‌خواهد با فشارهای اقتصادی ما را به میز مذاکره بکشاند که این مذاکره مصداق تسلیم است اما مردم ما هوشیار و هوشمندند و معتقدند که مذاکره در  شرایط کنونی با دشمن، تسلیم شدن محض است و قطعاً تن به این ذلت نمی‌دهیم.

راهکار برون رفت از چنین شرایطی توسل بر "اقتصاد مقاومتی" است
وی با اشاره به راهبرد "اقتصاد مقاومتی " عنوان کرد: دشمن با گزینه‌های اقتصادی درصدد تحمیل فشارها به ملت ما است اما امروز تمام کارشناسان اقتصادی می‌گویند بیانیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه اقتصاد مقاومتی از ابتدای انقلاب باید عملیاتی و اجرایی می‌شد، چرا که راهکار برون رفت از چنین شرایطی توسل بر "اقتصاد مقاومتی" است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تأکید کرد:  اگر با تلاش و همت و توجه محض  به منویات فرماندهی معزز کل قوا (مدظله العالی)، دست در دست هم دهیم به ویژه در حوزه اقتصادی، قطعاً بار دیگر می‌توانیم دشمن را مأیوس و تسلیم کنیم.

سلیمانی افزود: نعمت وجود با برکت رهبری حکیم و فرزانه را داریم، از طرفی ملت شاداب ما نشان دادند که در هر شرایطی همدل هستند، دیدیم که در حوادث و بلایایی طبیعی چگونه ملت با یکدیگر همدل شدند و در کنار این اتفاق و با اقدامات جریانهای دینی و انقلابی برای کمک و امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده از سیل، علقه مردم به جریانهای دینی و انقلابی چون حوزه علمیه، ناجا، ارتش، سپاه بیشتر و عزت این نیروها افزون شد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در تمام میدانها و صحنه‌های جهادی، نقش ارزنده، مخلصانه و عاشقانه‌ای دارد، عاشقانه را از این باب می‌گویم که در میدانهای جهادی حضور داوطلبانه و بی‌چشمداشت دارد.

امنیت را مدیون بی‌خوابی‌های شبانه‌روزی نیروهای پلیس هستیم
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به زحمات بی‌دریغ نیروی انتظامی، تأکید کرد: به عنوان یک شهروند باید بگویم امنیت و احساس امنیت را مدیون بی‌خوابی‌های شبانه‌روزی نیروهای پلیس هستیم.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عدم مذاکره نشان چیست؟ فروپاشی اقتصادی و زندگی مردم.
اگر برویم سر میز مذاکره و ازمنافع ملی دفاع کنیم چه اشکالی دارد. بهانه به دست انها ندهیم چه اشکالی دارد.
مگر پیامبر اکرم صلح حدیبه را امضا نکرد؟ مگر امام حسن صلح نکرد ؟ مگر امام رضا ولیعهد دربارحاکم نشد. منافع مردم ایجاب می کرد ان بزرگواران تصمیمات عقلایی بگیرند. صلح کردند بهانه از دشمن گرفتند. و گسترش اسلام را باعث شدند.
یک سوال و ان اینکه چه کسانی دردنیا مخالف بهبود رابطه ایران و امریکا هستند. بجز عربستان و رزیم صهیونیستی و جنگ طلبان امریکایی کدام کشورها مخالف هستند؟
Iran, Islamic Republic of
شما بزرگوار اول منافع ملی ای را که حاصل مذاکرات برجام است را بیان کنید و اثبات کنید برجام یک تجربه موفق است، بعد درباره الگو گرفتن از آن تصمیم صحبت خواهیم کرد.
آنچه را که مذاکره کنندگان و حامیان برجام وعده می دادند با آنچه به دست آوردند را در مقایسه بگذارید، سپس از خدا و پیغمبر و ائمه و تاریخ مایه بگذارید.
Iran, Islamic Republic of
قبل از برجام چرا از این حرفها نمی ردند؟!!
Iran, Islamic Republic of
به جاي بحث هاي سياسي لطفاً فكري به اتوبان تهران كرج بكنيد صبحا و غر.ب ها دو ساعت در ترافيك نمانيم اين همه انرژي تلف نشود هم نيروي انساني و هم سوخت و هم استهلاك
Iran, Islamic Republic of
داداش این سخنان بظاهر درست دیگر خریدار ندارد..
Iran, Islamic Republic of
آقای ظریف منتظر زمان مذاکره است، این که تو مذاکره چی باشه مهم نیست، مذاکره باشه کوفت باشه.
Iran, Islamic Republic of
13.26 عزیز ما مردم که مهم نیستیم . اگر مهم بودیم راحت با یک رفراندوم از مردم می پرسیدیم چیکار کنیم /
سعید110
Iran, Islamic Republic of
غلط نکنم اوضاع اقتصادی آمریکا بد جوری بهم ریخته که اینهمه در مذاکره عجله دارند! ....
دیده بان
خدا پدرت را بیامرزه ... نمی دونم چرا این را خیلی ها نمی فهمند.
اکثرهم لا یعلمون
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به ۱۵:۰۱ : هر زمان در آمریکا ،فرانسه ، انگلیس که مدعی آزادی و دمکراسی هستند برای بود یا نبود نظام لیبرالیسم و سرمایه داری که خواسته اکثریت مردم است، رفراندوم برگزار کردند. ما هم برای مذاکره با آمریکا همه پرسی برگزار کنیم.
Iran, Islamic Republic of
موافقم. برای پیشرقت شغلی نابغه ریاضی خانم لیلا خاتمی در نیویورک و دیگر نوابغ و نخبه های ایرانی در آمریکای عزیز و سهولت انتقال سرمایه برای یک زندگی آبرومندانه در آن دیار فرهیختگان مذاکره با آمریکا جان از تامین نان شب مردم نخبه کش در و دهات واجبتر است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
هموطن گرامی مگر مذاکره نشد مگر تحریمها بالمره لغو نشد مگر دولت مشغول چیدن گلابی های برجام نیست مگر ابر رحمت برجام نبارید مگر شرکتهای خارجی نظیر پژو وتوتال و...بسمت ایران گسیل نشد پس چرا باز وضع
فعلی اقتصادی معیشتی مردم هرروز آشفته تر میشود!!!؟
ذات دشمن در دشمنی است که با جاسوسان محیط زیست معلوم شد نه انرژی هسته ای نه موشکی بلکه به آب وخاک کشورهم چشم طمع دارد
Iran, Islamic Republic of
سر میز مذاکره فقط باید عزت بدهی و بس.مشکل آب و نان بعضی بزرگواران هم برطرف نخواهد شد
Iran, Islamic Republic of
مگر در برجام مذاکره انجام نشد؟ مگر کلی تعهد یکطرفه ندادیم ؟چه نتیجه ایی برای کشور و مردم داشت؟ چه ضمانتی برای اجرای تعهدات طرف مقابل در مذاکرات بعدی است؟ کی تضمین می کند دولت بعدی آمریکا زیر توافقات نزند؟و...
United States
کی می خواهد مذاکره کنند جلیلی یا ظریف. اگر با ظریف بر پای میز مذاکره برگردیم یعنی دستها بالا ما تسلیم هستیم. پس تا زمانی که این دولت و این طرز تفکر وجود دارد مذاکره معنی نامیده.‌
من شخصاً با روش مذاکره جلیلی موافق هستم بدون عقب نشینی
Iran, Islamic Republic of
اگر جلیلی مذاکره بکنه، حداقلش اینه که مطئنیم باج ندادیم و ضرر نمیکنیم
Iran, Islamic Republic of
خواهشا تاریخ اسلام را درست بخونید
Iran, Islamic Republic of
ههههههههههه رژیم صهیونیستی نطفه خود امریکاست برای از بین بردن اسلام و ایران اسلامی .
لطفا جوک نگو
Iran, Islamic Republic of
...
سعید110
Iran, Islamic Republic of
...
صابر
Iran, Islamic Republic of
...
United States
...
Iran, Islamic Republic of
ترامپ اهل مذاکره نیست و دل خودتان را صابون نزنید.
مهدی
Australia
ترامپ اهل مذاکره نیست و دل خودتان را صابون نزنید.
چرا ؟ اهل مذاکر بشدّت هم است . امّا ترامپ اینا که درمذاکره برجام
حداکثر استفاده را بردند ونصیب ما یک کدوتنبل هم نشد که هیچی بلکه
بلکه این تیم مذاکره ما (( آقای روحانی رئیس وتیمش ظریف و
عراقچی و تخت روانچی ودوری اصفهانی آبروی هرچه مذاکره کنده بود
رابردند و ما را ذلیل نشان دادند وطوری عمل کردند که ما مقصر هستیم.....!!!!
Iran, Islamic Republic of
درود بر امنیت آفرین که داعش را کلا نابود کرد. حرفهای سردار جمهوری اسلامی را باید با آب طلا نوشت
ali
Iran, Islamic Republic of
هدف از انقلاب چی بود غیر از ارامش اسایش کاهش اختلاف طبقاتی ارتقای فرهنگ ایرانی اسلامی رونق اقتصادی نشر فرهنگ اسلامی شایسته سالاری و...سوال به کدام یک از انها رسیدیم اگر مانع امریکا و نوچه هاش بودند خودمان چقدر سعی در رفع موانع کردیم غیر از اینه امروز نسبت به اول انقلاب در خیلی از مسائل پسرفت داشتیم .برای برجام با بی اعتمادی قدم برداشتیم امروز نیز صحبت از بی اعتمادی می باشد راهکار برون رفت از این همه هرج و مرج اقتصادی و سیاسی و..چیست البته فارغ از شعار
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بعد از انقلاب اولین مذاکره با غرب برجام بود که به شکست سیاسی و 100 % اقتصادی ما انجامید پس بدانید در هر مذاکره دیگری هم باید یکطرفه شکست ما ایرانی ها رقم خورد پس بهتره بفکر مذاکره نباشید
Iran, Islamic Republic of
مذاکره با شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار جهانخوار اشتباه محض است.

"والسلام"
یک رای یت
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز توجه داشته باشید که در نظام بین الملل در حال گذار از نظام دو قطبی، کسب جایگاه و رتبه جهانی بدون انقلابی گری امکانپذیر و میسر نخواهد بود. کما اینکه حتی خود امریکای تروریسم نیز برای حفظ جایگاه خود در این نظام متزلزل بین المللی با انقلابی گری تلاش در حفظ و استمرار موقعیت خود دارد. ایضا سایر کنشگران بین المللی نیز همینطور... لذا عدم درک این وضعیت است که کشورها را به مذاکره سوق می دهد و منافع ملی شان را به باد. پس برای حفظ منافع ملی کشورمان هم که شده دوشا دوش سردار فهیم و شجاع اسلام برای مبارزه (که تنها عامل بازدارندگی میباشد) صف آرایی نموده و با وحدت و لبیک به ایشان پوزه دشمنان بشریت را به خاک بمالیم.
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
................:پس برای حفظ منافع ملی کشورمان هم که شده دوشا دوش سردار فهیم و شجاع اسلام برای مبارزه (که تنها عامل بازدارندگی میباشد) صف آرایی نموده و با وحدت و لبیک به ایشان پوزه دشمنان بشریت را به خاک بمالیم.:
احسنت و بسیار عالی بود
شمس
Iran, Islamic Republic of
مذاکره ؛ سردار مذاکره می خواهد سردار سلیمانی ، سردار میدان جنگ قطعا نمی تواند مذاکره کننده خوبی باشد. سردار چرا از مذاکره می ترسید ؟