کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شرط صعود دختران ایرانی به جام ملت ها

9 ارديبهشت 1398 ساعت 10:48

تیم فوتبال دختران زیر 19 سال ایران با وجود شکست دو بر صفر در برابر کره جنوبی هنوز یکی از بخت های صعود به جام ملت ها از گروه B است.


به گزارش جهان نیوز، دیروز در روز دوم بازی ها و در دیدار نخست ایران به مصاف کره جنوبی رفت و با وجود شکست دو بر صفر باید به این نکته اشاره کرد نتیجه به دست آمده نتیجه قابل قبولی بوده است به این خاطر که کره جنوبی در فوتبال زنان یکی از قدرت های آسیا و حتی جهان بشمار می رود. تیم کره جنوبی پیش از بازی با ایران به مصاف لبنان رفته بود که با 9 گل این تیم را شکست داده بود.
 
اما دیروز و در بازی دوم گروه شاهد رویارویی تیم های ویتنام میزبان بازی ها و لبنان بودیم که در این بازی ویتنام همان طور که پیش بینی می شد به برتری رسید و پیروزی خود را با نتیجه 4-1 جشن گرفت. با این حساب کره جنوبی با 6 امتیاز تیم صدرنشین گروه است و ویتنام هم با 4 امتیاز تیم دوم گروه بشمار می رود. ایران با یک امتیاز تیم سوم است و لبنان هم بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.
 
در روز آخر بازی ها که سه شنبه برگزار می شود ایران از ساعت 13:30 به وقت تهران به مصاف لبنان می رود. ایران برای صعود از گروه به عنوان تیم دوم لازم است با نتیجه ای بهتر از ویتنام، لبنان را شکست دهد. به طور مثال با نتیجه 4-0 و از سویی ویتنام هم در دیدار با کره جنوبی شکست را دست کم با اختلاف دو گل پذیرا شود. در این صورت شاگردان کتایون خسرویار به عنوان تیم دوم راهی مرحله نهایی جام ملت ها می شوند. مسابقاتی که با حضور 8 تیم برگزار می شود. چهار تیم شرکت کننده در مرحله نهایی از قبل مشخص شده اند و چهار تیم دیگر از گروه A و B مشخص خواهند شد.
 
در بازی های گروه B دیروز ازبکستان با نتیجه 4-0 نپال را شکست داد و میانمار هم در مصاف با استرالیا تن به شکست 3-1 داد. در حال حاضر تیم های استرالیا و میانمار در رده اول و دوم جدول قرار دارند و بخت های اصلی صعود به دور دوم بازی ها هستند.
 
جدول فوتبال دختران زیر 19 سال

منبع: ورزش سه


کد مطلب: 683945

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/683945/شرط-صعود-دختران-ایرانی-جام-ملت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com