پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

کاری که تورم و گرانی با زندگی مستاجران کرد

دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 683944
روند افزایش قیمت و تورم در همه کالا‌ها باعث آسیب جدی به اقتصاد خانوار و کوچک شدن سفره مردم شده است. در این میان وضعیت بازار مسکن برای مستاجران بسیار نگران کننده شده و سرپرست خانوار‌هایی که موعد تحویل خانه آن‌ها نزدیک شده اوضاع خوبی ندارند.
کاری که تورم و گرانی با زندگی مستاجران کرد
به گزارش جهان نيوز، روند افزایش قیمت و تورم در همه کالاها باعث آسیب جدی به اقتصاد خانوار و کوچک شدن سفره مردم شده است. در این میان وضعیت بازار مسکن برای مستاجران بسیار نگران کننده شده و سرپرست خانوارهایی که موعد تحویل خانه آنها نزدیک شده اوضاع خوبی ندارند.

در همین راستا نوشته های بسیاری در فضای مجازی دست به دست شد، مثل جمله یکی از کاربران که می خواست حداقل صاحبخانه ها به مستاجران رحم کنند. محمد اکبرزاده نوشت، کاری که دولت روحانی با ما مستاجرها کرد: قبل از دولت روحانی یه امیدی داشتیم صاحبخونه بشیم اوایل دولت امید داشتیم خونه‌ای که اجاره کردیم رو لااقل تمدید کنیم الان اما از ۶ماه مونده به قرارداد، استرسِ جا به جا شدن خفه مون می‌کنه! حالا که دولت رحم نمی‌کنه کاش صاحبخونه ها رحم کنن!
 
کاری که تورم و گرانی با زندگی مستاجران کرد

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
جهان بهتره بگیم دولت با مردم چه کار ها که نکرد ؟ کاری مانده که این آقایان باقی گذاشته باشند ؟؟؟؟