جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

حزب‌الله: آل سعود، عربستان را به کشور شرارت تبدیل کرده است

يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب: 683874
معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان در سخنانی گفت که تمامی مشکلات منطقه در نهایت به پول سعودی‌ها ختم می‌شود.
آل سعود، عربستان را به کشور شرارت تبدیل کرده است
به گزارش جهان نيوز، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان  امروز ظهر (یکشنبه) در یک مراسم سوگواری در جنوب لبنان گفت که حاکمان سعودی، عربستان را به کشور شرارت تبدیل کرده‌اند.

به نوشته پایگاه خبری العهد، او تأکید کرد که عربستان سعودی هزینه جنایت‌هایش را از جیب فقرا و مردم عربستان می‌پردازد و «تمامی مشکلات موجود در منطقه به پول سعودی‌ها و ابزارهایی که در اختیار آمریکا و اسرائیل قرار دارد، ختم می‌شود».

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، حاکمان سعودی را مظهر نظام دیکتاتوری ظالمی دانست که انواع ظلم‌ها و فشارها را به دستور آمریکا در راستای عادی‌سازی روابط با اسرائیل به کار می‌گیرد.

شیخ نعیم قاسم همچنین گفت که آل سعود در راستای اجرای «معامله قرن» و محروم کردن فلسطینیان از سرزمین و آینده‌ خود و همچنین در راستای مشروعیت بخشی به اسرائیل قدم بر می‌دارد.

هفته گذشته نیز سید حسن نصرالله، با بیان اینکه عربستان سعودی و امارات باید شرم کنند، گفت که برای آمریکا آن‌چه اهمیت دارد منافعش است و عربستان و امارات ارزشی برای آمریکا ندارند و هدف این کشور محاصره همسایگان عربستان و امارات است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *