سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

حمله مدیرعامل سپاهان به بیرانوند و برانکو

شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب: 683695
مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به اتفاقات بازی شب گذشته گفته سرمربی و دروازه‌بان پرسپولیس باید برای همیشه از فوتبال محروم شوند.
حمله مدیرعامل سپاهان به بیرانوند و برانکو
به گزارش جهان نيوز، کمیته انضباطی ساعتی پیش احکام بازی دو تیم را اعلام کرد و بر این اساس سیاوش یزدانی تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین محروم شد. همینطور امیرقلعه نویی، مهدی کیانی و تکسیرا هم باید برای توضیح رفتارهای خود به کمیته انضباطی بروند. پس از انتشار احکام کمیته انضباطی، باشگاه سپاهان به آرای صادر شده اعتراض دارد. تابش مدیر عامل سپاهان در این رابطه گفته: این حکم ناعادلانه بود و نشان دادند می خواهند حق تیم بزرگی چون سپاهان را ضایع کنند. چرا باید امیر قلعه‌نویی به کمیته انضباطی احضار و سیاوش یزدانی محروم شود؟
 مگر مربی پرسپولیس به سینه ناظر مسابقه نکوبید و علیرضا بیرانوند به بازیکن ما فحاشی نکرد؟ با این وصف آنها باید مادام العمر محروم شوند. 

به طور رسمی اعلام کنند سپاهان از لیگ کنار بکشد و به آنچه می‌خواهند برسند. چه‌طور ۲۴ ساعت بعد از بازی بدون اینکه تحقیقات لازم صورت بگیرد چنین باعجله برای سپاهان حاشیه‌سازی می‌کنند؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *