چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۶

اعلام رای دیدار پرسپولیس و سپاهان/احضار قلعه نویی، محرومیت مدافع سپاهان تا اطلاع ثانوی

شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب: 683678
مدافع تیم سپاهان تا اطلاع ثانوی از همراهی تیمش محروم شد.
رای بازی پرسپولیس و سپاهان اعلام شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حسب گزارش های رسیده از مقامات رسمی مسابقات و ناظران انضباطی درباره دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان، تصمیمات ذیل را صادر کرد؛
*با اعلام کمیته انضباطی سیاوش یزدانی به دلیل تخلفات حادث شده (تحریک به خشونت)، به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رای نهایی ، وی با صدور قرار دستور موقت تا اطلاع ثانوی   از تمامی مسابقات معلق و محروم است.  

وی جهت ادای پاره ای از توضیحات روز شنبه مورخ 14 اردیبهشت 98 می بایست در کمیته انضباطی حاضر شود.

*باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم رعایت شرایط میزبانی و فروش بیش از حد ظرفیت بلیط مسابقه، می بایست ظرف 48 ساعت آینده درباره این موضوع توضیحات خود را به کمیته انضباطی ارائه کند.

*قلعه نویی، سرمربی تیم سپاهان به دلیل عدم حضور در نشست‌های متعدد خبری و تکسیرا – مربی تیم سپاهان به دلیل رفتار غیر ورزشی،  چنانچه دفاعیاتی در این باره دارند می توانند حداکثر ظرف 48 ساعت آینده به کمیته انضباطی اعلام کنند.
*همچنین به مهدی کیانی،بازیکن تیم سپاهان درباره تخلف و نشر اکاذیب از طریق انجام مصاحبه،  ابلاغ می شود چنانچه دفاعیاتی دارد تا 48 ساعت آینده به کمیته انضباطی ارسال کند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Mohamad
United States
تو تمام بازیهای فوتبال ایران همیشه درگیری و فحاشی وجود داره که باعث از بین رفتن آبروی کشور میشه ، در صورتیکه تو اروپا سکوی تماشاچیا تا کنار زمین چیده شده و همه به رأی داور احترام میذارن
جواد
تو تمام (البته بعضی)بازیهای فوتبال ایران همیشه درگیری و فحاشی وجود داره که باعث از بین رفتن آبروی کشور میشه ، در صورتیکه تو اروپا (بعضی بازیها)سکوی تماشاچیا تا کنار زمین چیده شده و همه(بعضی) به رأی داور احترام میذارن
Iran, Islamic Republic of
و هیچ خبری از بیرانوند که فحاشی او را همه مردم دیدند و برانکو که به سینه ناظر بازی زد و .... نیست . چرا ؟ چون وزیر حامی این تیم است
Iran, Islamic Republic of
نسبت تماشاچیان پرسپلیس به سپاهان 10 به 1 بوده.....دراین حکم هیچ خبری از این نسبت نیست.....یکه(1)مقصر ومحکوم شده!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
تماشاچیان سپاهان خودشون برا خودشون بارونی از سنگ ایجاد کردند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....کمیته ای که از میزبان میترسد؟؟؟؟
امیر
Iran, Islamic Republic of
باید از پرسپولیس حداقل ۴ امتیاز کسر بشه.