جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

میانگین نرخ هر مترمربع مسکن در تهران ۱۱ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان + جدول

شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب: 683677
متوسط قيمت خريد و فروش يک متر مربع زيربنای واحد مسکونی معامله شده در فروردین ماه امسال با 2.1 درصد افزایش نسبت به ماه قبل و 103.9 درصد رشد نسبت به ماه مشابه سال قبل به 11 میلیون و 270 هزار تومان رسید.
میانگین نرخ هر متر مسکن در تهران+ جدول
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران در فروردین ماه سال 1398 به 3.4 هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب 73.3 و 32.2 درصد کاهش نشان می‌دهد.

متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران در فروردین ماه سال 1398، 11 میلیون و 270 هزار تومان بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب 2.1 و 103.9 درصد افزایش نشان می‌دهد.

گزارش تحولات مسکن شهر تهران برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور است که توسط اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی تهیه می‌شود.

 

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *