پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۷
روسیه:

پیشنهاد ترامپ برای خلع‌سلاح‌ اتمی جدی نیست

شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 683658
سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد جهان بدون سلاح اتمی ایده‌آل است اما نباید عامل بازدارندگی آن را فراموش کرد.
پیشنهاد ترامپ برای خلع‌سلاح‌ اتمی جدی نیست
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، یک سخنگوی کرملین گفت پیشنهادهای «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا درخصوص خلع‌سلاح اتمی جدی نیست.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، «دیمتری پسکوف» سخنگوی کرملین در حاشیه نشست «یک کمربند یک جاده» در چین به خبرنگاران گفت: «پاک کردن کل جهان از سلاح‌های هسته‌ای ایده‌آل خواهد بود... اما از سوی دیگر از عاملی بازدارنده بی بهره می‌شویم».
او تأکید کرد: «عامل بازدارنده و برابری بازدارندگی را فراموش نکنید».

او همچنین گفت «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه و «شی جین پینگ» همتای چینی وی، روز جمعه با یک‌دیگر گفت‌وگو کرده و در خصوص سوریه، ونزوئلا و لیبی به تبادل‌نظر پرداختند.

ترامپ به دولتش دستور داده برای اعمال فشار جهت نگارش توافقی جدید در رابطه با کنترل تسلیحات با چین و روسیه آماده شود. او سال گذشته پس از متهم کردن روسیه به نقض «پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌برد» کشورش را از آن خارج کرد.

«پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌برد» INF ایالات متحده آمریکا و روسیه را از تملک، تولید یا پرتاب آزمایشی موشک‌های کروز با برد بین ۳۰۰ تا ۳۴۰۰ مایل منع می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.,..
بابائی
Iran, Islamic Republic of
حمله خونین ائتلاف سعودی به یمن جنایت جنگی است ولی متاسفانه سعودی ها، اماراتی ها، بحرینی ها، صهیونیست ها، آمریکایی ها، کشورهای اروپایی ها، مدعیان حقوق بشرو سازمان های بین المللی ازسال 1394 تاکنون درک نمی کنند، نمی نمی فهمند، کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
Iran, Islamic Republic of
ترامپ باید نگران تسلیحات هسته ای آمریکا باشد.
خلع سلاح هسته‌ای در جهان از آمریکا شروع شود.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دولت ما ضعیف عمل میکند .! بایستی یک فیلم مستند از تمامی جنایات و کشتارهای آمریکا در دنیا از ویتنام گرفته تا یمن و سوریه و .. با سلاحهای آتشین آمریکائی اسرائیلی همه را به تصویر کشیده و به جهانیان بصورت رایگان عرضه کند تا این عجوزه پیر ادب شود.
حامیان اصلی امروز کاربرد سلاح شیمیایی درسوریه، شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صدام دیکاتوردرجتگ تحمیلی هشت ساله بودند.
اسناد همراهی آمریکا با حملات شیمیایی عراق علیه ایران
آمریکا از حملات شیمیایی صدام اطلاع داشت
Iran, Islamic Republic of
مشکل آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 1357 تاکنون با ایران ایستادگی ما دربرابر زورگویی های آن ها است.
Iran, Islamic Republic of
...
بی تفاوتی غرب به کارنامه حقوق بشر سعودی
Iran, Islamic Republic of
بی تفاوتی غرب به کارنامه حقوق بشر سعودی
روند رو به رشد اعدام‌ها در عربستان سعودی از جمله اعدام دسته جمعی ۳۷ شهروند عربستانی باردیگر نشان داد خاندان آل سعود با پشت گرمی کاخ سفید همچنان رکوردار نقض حقوق بشر در جهان است.
تاریخ : ۱۳۹۸/۰۲/۰۷- ۱۹:۳۹