کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر نیرو از وقوع سیلاب‌ها مطلع بود؟

7 ارديبهشت 1398 ساعت 14:42

نماینده سبزوار در مجلس گفت:پیش از وقوع سیلاب‌ها هشدارهای لازم به مسئولان دولتی داده شده بود.


به گزارش جهان نیوز، حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارشات مختلفی درباره سیلاب‌های اخیر در کشور به دست نمایندگان رسیده است، گفت:طی گزارشاتی که به نمایندگان واصل شده، مشخص است که اوایل اسفند ماه سال گذشته هشدارهای از سوی برخی دستگاه‌ها به دولت و به ویژه وزارت نیرو درباره احتمال وقوع سیل داده شده است.

وی با تاکید براینکه  با توجه به اتفاقات رخ داده دولت باید پاسخگوی اهمال کاری خود باشد، افزود: سازمان بازرسی و قوه قضائیه باید به این موضوع ورود کنند و  مسئولانی که مقصر بوده‌اند را شناسایی و مجازات کنند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ادامه داد:برخی از مسئولان پس از وقوع سیلاب‌ها از برخی نهادهای که در خط مقدم کمک به سیل زدگان بودند انتقاداتی را مطرح کردند که به نظر بنده این انتقادات  ناآگاهانه بود چون پیش از وقوع سیل هشدارهای لازم به دستگاه‌های دولتی داده شده بود.

نماینده سبزوار در مجلس با تاکید براینکه برخی از مسئولان باید دست از گفتار درمانی بردارند، افزود:دولتمردان در رسانه‌ها اعلام می‌کنند که دولت خسارت ناشی از سیلاب‌ها را جبران می‌کند، این در حالی است که شرایط کشور این اجازه را نمی دهد تنها دولت این وظیقه را بر عهده بگیرد و در این راه باید از کمک های مردمی نیز استفاده کنیم.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 683631

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/683631/وزیر-نیرو-وقوع-سیلاب-ها-مطلع

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com