شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

لیدر پرسپولیس جو اصفهان را به هم ریخت!

شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 683611
رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: یک هفته قبل لیدر پرسپولیس پستی در فضای مجازی منتشر کرد و باعث شد جو اصفهان به هم بریزد.
لیدر پرسپولیس جو اصفهان را به هم ریخت!
به گزارش جهان نيوز، رضا فتاحی در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر که با حواشی زیادی همراه بود، اظهار داشت: به نظرم این فوتبال نبود. در این بازی به مربی فحاشی شد، سنگ خوردیم، سر یکی از هواداران ما شکست و نمی‌دانم این چه فوتبالی است.
 
وی افزود: متاسفانه یک هفته قبل لیدر پرسپولیس پستی در فضای مجازی منتشر کرد و باعث شد جو اصفهان به هم بریزد. او نباید چنین کاری می‌کرد، چون نتیجه‌اش همین شد که دیدید.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه به نظر می‌رسد سپاهانی‌ها بیشتر از ۱۰ درصد سکو‌های ورزشگاه را گرفته بودند، تصریح کرد: اصلاً چنین چیزی نیست و جایگاهی که هواداران ما در آن مستقر شده بودند در جلسه پیش از بازی هماهنگ شده بود. حتی قرار بود بالای سر هواداران ما در طبقه دوم هم پرسپولیسی‌ها نروند، اما دیدیم که آن قسمت هم پُر و باز هم درگیری ایجاد شد.

فتاحی درباره درگیری نیمکت‌نشینان دو تیم عنوان کرد: برانکو در پایان بازی سمت داور رفت و به شدت اعتراض کرد که چرا سوت را زود زده است. برخی از اعضای نیمکت ما هم جلو رفتند تا ببیند چه شده و اتفاق خاص دیگری هم رخ نداد.
وی در پایان درباره اینکه پرسپولیس باید در جام حذفی در اصفهان به سپاهان برود و ممکن است این مشکلات دوباره پیش بیاید، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله که این حواشی در آن بازی رخ ندهد و شاهد دیدار خوبی باشیم.
 
منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *