سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۴

خبر خوش قاضی عسگر به حجاج در امسال

جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب: 683493
حجت الاسلام قاضی عسکر گفت: برنامه‌ریزی‌ها نشان می‌دهد که مانعی بر سر راه برگزاری حج تمتع ۹۸ نیست، لذا زائران نگران نباشند.
خبر خوش قاضی عسگر به حجاج در امسال
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در همایش ویژه زائران حج تمتع ۹۸ که صبح امروز (جمعه ششم اردیبهشت ماه) برگزار شد، با بیان اینکه زائران حج نگران مشکلات سیاسی موجود نباشند، اظهار کرد: درست است که در کشور عربستان سفارت و کنسولگری نداریم، اما طی جلسات صورت گرفته موضوع حج از روابط سیاسی جدا است.

وی با اشاره به حادثه تلخ مسجدالحرام و منا گفت: فضاسازی‌های بعد از حادثه منا و مسجد الحرام سبب برگزار نشدن حج ۹۵ شد که من به شدت مخالف آن بودم.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه شرایط حج در دو سال گذشته نسبت به سال‌های قبل خیلی بهتر بوده است، افزود: برنامه‌ریزی‌ها نشان می‌دهد که مانعی بر سر راه حج تمتع ۹۸ نیست، لذا زائران به هیچ عنوان نگران نباشند.

حجت الاسلام دو المسلمین قاضی عسکر بیان کرد: ما در حوزه‌ حج به هیچ وجه انتفاعی عمل نمی‌کنیم، یک تیم قوی بر روی قیمت‌هایی که اکنون نهایی شده کار کردند. سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری مقید هستند که قیمت اضافی از زائران گرفته نشود، همچنین کیفیت خدمات هم باید رعایت شود.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: برنامه‌های حج تمتع و مراسم برائت از مشرکین امسال با شکوه برگزار خواهد شد، اما در این میان باید اقداماتی که موجب وارد شدن لطمه به حج می‌شوند، انجام نشوند و همه باید تابع سیاست‌های بعثه و سازمان حج و زیارت باشند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آل سعود هیچ ارتباطی با اسلام ندارد
ریاض هیچ ارتباطی با اسلام ندارد.
دین وهابی های عربستان سعودی شیطان است.
Iran, Islamic Republic of
شمار قربانیان مراسم حج در منا به ۷۱۷ نفر رسید
تا کنون ۲۹ زائر ایرانی در مکه دفن شده‌اند
هر مسلمانی در دنیا به ویژه ایران امسال به مکه بروند به خون شهدای فاجعه منا خیانت کرده است
رائر
Iran, Islamic Republic of
هر چند كار آل سعود بسيار زشت و غير قابل بخشش است ولي نبايد فريضه واجب حج تعطيل شود.
Iran, Islamic Republic of
فریضه حج را نمی توان به راحتی تعطیل کرد حتی در زمان جکومت حجاج بن یوسف ثقفی خونخوار هم دستوری از طرف ائمه برای تعطیلی حج داده نشد