پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۴

حذف «برنده باش» از کنداکتور شبکه سه/ سرانجام برنامه در هاله ابهام

پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب: 683434
مهر نوشت:مسابقه «برنده باش» که هر هفته پنجشنبه و جمعه از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رفت، امشب و فردا شب پخش نمی‌شود و از کنداکتور خارج شده است.
حذف «برنده باش» از کنداکتور شبکه سه
به گزارش جهان نيوز، مسئول روابط عمومی برنامه تلویزونی «برنده باش»  خبر حذف این برنامه از کنداکتور این هفته شبکه سوم سیما را تأیید کرد.

«برنده‌باش» که هر هفته پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها با اجرای محمدرضا گلزار روی آنتن شبکه سه سیما می‌رفت و در قالب طرح ۱۵ سال مبالغی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به شرکت‌کنندگان اهدا می‌کرد، طی هفته گذشته به‌واسطه انتشار حکم فقهی آیت‌الله مکارم شیرازی مبنی‌بر شباهت سازوکار اجرایی این برنامه با «قمار» و حرمت پول اهدای به شرکت‌کنندگان تبدیل به سوژه رسانه‌ها شده بود.

در فضای رسانه‌ای، یکی از مصادیق سخنان روز گذشته رهبر انقلاب در نقد تولید برنامه‌های بخت آزمایی در رسانه ملی هم برنامه «برنده‌باش» شناخته شد که این شرایط باعث حذف این برنامه از کنداکتور شبکه سوم سیما شده است.

سرانجام پخش «برنده‌باش» و امکان بازگشت این برنامه به آنتن در هفته‌های آینده نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

باید دید با توجه به دستور امروز عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صداوسیما برای تجدیدنظر در ساز و کار حضور اسپانسرها در تلویزیون پخش برنامه «برنده باش» و دیگر برنامه‌های اسپانسرمحور تلویزیون در آینده چگونه خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برنامه مسخره ...با این اوضاع که بعضی ها به نون شب محتاجن بعد این آقایون خون تو جیگر مردم می کنند...
Iran, Islamic Republic of
...
esi
Iran, Islamic Republic of
بهتر . چون توی تورم خیلی تاثیر داشت و کلا باعث بالارفتن و اعداد و ارقام توی ذهن ملت میشد
رضا
Iran, Islamic Republic of
اى بابا فروغى كه ساز خودشو ميزنه و مدعيه فرض سؤال اشتباه است !