جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

گوشی‌های تاشو سامسونگ جمع‌آوری می‌شوند!

پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 683389
به نظر می‌رسد که سامسونگ تمامی گوشی‌های تاشو گلکسی فولد را که با مشکل در صفحه نمایش مواجه شده بودند، جمع آوری کرده است.
گوشی‌های تاشو سامسونگ جمع‌آوری می‌شوند!
به گزارش جهان نيوز، چند روز پیش بود که اخبار و گزارش‌های متعددی از سوی سامسونگ و برخی دیگر از منابع موثق در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند تاشویسامسونگ که گلکسی فولد نام دارد، با مشکل مواجه شده است.

گلکسی فولد که یک گوشی هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر است، یک محصول بسیار گران قیمت و لوکس ارائه شده از سوی شرکت کره‌ای سامسونگ به شمار می‌رود چرا که به هنگام رونمایی از آن، با قیمت ۱۹۸۰ دلار قیمت گذاری شد و در اختیار و معرض دید شرکت کنندگان و علاقمندان قرار گرفت. این گوشی با بهره‌مندی از صفحه نمایش انعطاف پذیر این امکان را به کاربرانش می‌دهد تا در صورت لزوم، از قابلیت بزرگ شدن نمایشگر و تبدیل به تبلت آن نیز استفاده کنند.

بر اساس گزارش وب سایت the verge ، عرضه اولیه این گوشیِ حدوداً ۲۰۰۰ دلاری قرار است که قرار بود از ۲۶ آوریل سال جاری میلادی در برخی از بازارها نظیر ایالات متحده آمریکا و چین آغاز شود، حالا به نظر می‌رسد که گزارش‌های منتشره از خرابی و مشکل در صفحه نمایش این محصول عرضه آن را به تعویق خواهد انداخت.

سامسونگ بعد از انتشار بیانیه‌ای که این مشکل در صفحه نمایش گلکسی فولد را تأیید می‌کرد، حالا اعلام کرده است که تمامی گوشی‌های تاشوی این شرکت که تاکنون عرضه شده و پیش از عرضه عمومی در دسترس برخی از کاربران، علاقمندان و داوطلبان قرار گرفته است، جمع‌آوری خواهد شد تا بررسی‌های دقیق و لازم برای برطرف کردن مشکلات مربوطه صورت بگیرد و از بروز مشکلات و آسیب‌های احتمالی در آینده جلوگیری به عمل آورده شود.

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
چرا گوشیها را جمع می کنید ...این موبایلها امروز شده دکانی برای خالی کردن جیب مردم ...قبض نجومی صادر می کنند ...و پولهای اضافی را بر نمی گردانند ...پول زور است ...می فهمید پول زور