شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

انتقاد شدید کلینتون از عملکرد ترامپ

چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 683223
نامزد دموکرات و سابق ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر به شدت از عملکرد دونالد ترامپ انتقاد کرده است.
انتقاد شدید کلینتون از عملکرد ترامپ
به گزارش جهان نيوز، هیلاری کلینتون نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا روز سه شنبه در اظهاراتی گفت: اگر دونالد ترامپ الان رئیس جمهور ایالات متحده نبود، به خاطر نتایج تحقیقات رابرت مولر بازپرس ویژه پرونده روسیه، قطعاً تحت تعقیب قضایی قرار می‌گرفت.

وی در ادامه افزود: نتایج تحقیقات رابرت مولر درباره پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری نشان می دهد که ترامپ مانع از اجرای عدالت شده و اگر او الان رئیس جمهور نبود، قطعاً تحت تعقیب قرار می گرفت و علیه وی اعلام جرم می شد.

کلینتون اظهار داشت: تصور می کنم اگر هر کس دیگری در این گونه فعالیت ها دست داشت، قطعاً تحت تعقیب قضایی قرار می گرفت. قانون فعلی حاکم در وزارت دادگستری آمریکا این است که شما نمی توانید رئیس جمهوری را که قدرت در دست دارد، تحت تعقیب قرار دهید. مساله مربوط به جلوگیری از اجرای عدالت به طور کامل به کنگره ارسال شده است.

این نخستین واکنش رسمی کلینتون پس از انتشار گزارش رابرت مولر طی هفته گذشته است.البته نتایج تحقیقات مولر درباره پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ نشان می دهد که کمپین انتخاباتی ترامپ هیچ گونه تبانی یا همکاری با روسیه نداشته است ولی مولر نتوانسته است به این جمع بندی برسد که آیا ترامپ مانع از اجرای عدالت شده است یا نه.

منبع: تسنیم
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اعدام ۳۷ نفر در عربستان سعودی با دستور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی دشمن درجه دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و کل بشریت و درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره بوده است.