کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آب گرفتگی هفت روستا در بندر انزلی

4 ارديبهشت 1398 ساعت 10:54

فرماندار شهرستان بندر انزلی از به زیر آب رفتن خزانه برنج در برخی مناطق این شهرستان به دلیل بالا آمدن آب رودخانه‌ها خبر داد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، اسماعیل حیدری آزاد با اشاره به بالا آمدن آب رودخانه ها در بندانزلی اظهار کرد: با بالا آمدن آب رودخانه های شهرستان حدود هفت روستا دچار آب گرفتگی شد که 90 درصد مردم در این روستاها خزانه گیری انجام داده بودند.

وی با اشاره به خسارت های وارده به روستاهای بندرانزلی گفت: بیشترین خسارت به روستای آب کنار به دلیل انحرافات و تغییراتی انجام شده در مسیر اصلی جریان آب، وارد شده است.

فرماندار شهرستان بندرانزلی با اشاره به نفوذ آب به مزارع و آسیب زدن به خزانه برنج روستائیان افزود: نفوذ آب به مزارع کشاورزان باعث از بین رفتن تعداد زیادی از خزانه برنج مردم در روستای آب کنار شده است.

حیدری آزاد با اشاره به تلاش نیروهای خدمت‌رسان برای خارج کردن آب از مزارع، بیان کرد: بالغ بر 20 کامیون مصالح و ماسه بادی و نیز دو دستگاه قایق موتوری از سوی ادارات مربوطه به روستای آب کنار منتقل شده تا از آسیب های بیشتر در این روستا جلوگیری و خسارات وارده جبران شود.

وی با درخواست از مردم برای جدی گرفتن هشدارهای سازمان هواشناسی گفت: از هفته گذشته سازمان هواشناسی اخطار لازم در خصوص وقوع بارندگی شدید در استان گیلان را داده بود که متأسفانه با بی‌توجهی عده‌ای از مسؤولان مواجه شده است لذا از همه مردم تقاضا دارم به این هشدارها توجه کنند.


کد مطلب: 683194

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/683194/آب-گرفتگی-هفت-روستا-بندر-انزلی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com