پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
ابتکار:

برای حضور در برنامه‌های دانشجویی وقت ندارم!

چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 683182
معاون حوزه زنان ریاست جمهوری گفت: ما هفته‌ای هفت روز در حال کار و تلاش هستیم، برنامه‌های مشخصی داریم و به تمام برنامه‌هایی که تشکل‌ها ما را دعوت می‌کنند، نمی‌رسیم.
برای حضور در برنامه‌های دانشجویی وقت ندارم!
به گزارش جهان نيوز، معصومه ابتکار، معاون زنان ریاست جمهوری  پیرامون اقدامات این معاونت برای حوزه‌های زنان تشکل‌های دانشجویی گفت: به غیر از برنامه جشنواره زن و علم که به صورت مداوم پیگیر آن هستیم و درباره معرفی زنان برجسته علمی و پژوهشی کشور است برنامه‌ای دیگر تحت عنوان سفیران گفتگو در نظر داریم که در آن به تشکل‌های دانشجویی آموزش مهارت‌های ارتباطی و گفتگو داده می‌شود.

وی افزود: چنین مهارت‌هایی هم به بهبود ارتباط‌های اجتماعی و تحکیم بنیاد خانواده می‌باشدکه قرارداد آن از سال گذشته بسته شده و در مرحله اجرا می‌باشد و تمرکز آن بر تقویت مهارت‌های ارتباطی تشکل‌های دانشجویی است.

معصومه ابتکار در پاسخ به اینکه چرا دعوت تشکل‌های دانشجویی را در حوزه زنان برای حضور و پاسخگویی نمی‌پذیرد، گفت: ما هفته‌ای هفت روز در حال کار و تلاش هستیم، برنامه‌های مشخصی داریم و به تمام برنامه‌هایی که ما را دعوت می‌کنند، نمی‌رسیم و وقت شرکت در برنامه‌های آن‌ها را نداریم و وقت مان باید اولویت دار شود و با توجه به اولویت‌ها زمان بندی می‌کنیم و حضور در همه نشست‌ها و تشکل‌ها برای ما امکان پذیر نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *