پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

شروط صهیونیست ها برای پیوستن به کابینه نتانیاهو

چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 683154
اتحاد احزاب راستگرای تندرو در رژیم صهیونیستی ۶ شرط را برای مشارکت در کابینه جدید این رژیم به نخست وزیری «بنیامین نتانیاهو» تعیین کرده است.
شروط صهیونیست ها برای پیوستن به کابینه نتانیاهو
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که اتحاد احزاب راستگرای تندرو در رژیم صهیونیستی ۶ شرط را برای مشارکت در کابینه جدید این رژیم به نخست وزیری «بنیامین نتانیاهو» تعیین کرده است.

بر اساس این گزارش، شروط مذکور عبارتند از: عدم به رسمیت شناختن کشور فلسطین، عدم تخلیه شهرک‌های صهیونیست‎نشین، اصلاح قانون مصونیت نماینده های صهیونیست و بازگشت به قانونی که سال ۲۰۰۵ اعمال می‌شد ( به گونه‌ای که امکان محاکمه اعضای پارلمان وجود نداشته باشد)، تصدی دو وزارت آموزش و پرورش و دادگستری، تصویب قانون کنترل بر دادگاه عالی و لغو تمامی قوانین تصویب شده در پارلمان تنها ۶۰ روز پس از آغاز به کار دوره جدید آن.

هیئت مذاکره کننده حزب لیکود روز یکشنبه گذشته با «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» که برای پیوستن به ائتلاف کابینه جدید شروطی را تعیین کرده است، دیدار کرد.

لازم به ذکر است که رئیس رژیم صهیونیستی چهارشنبه  گذشته بنیامین نتانیاهو را رسما مکلف به تشکیل کابینه جدید این رژیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ورود و خروج تروریست های خارجی وبه ویژه تروریست های کشورهای اروپایی با کمک مالی عربستان سعودی، امارات و رژیم صهیونیستی به سرکردگی آمریکا درسایه سکوت سازمان های بین المللی از سال 2011 تا کنون ازطریق کشور انجام می شود وهمچنان نیزادامه دارد..