پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

آخرین وضعیت رجیستری موبایل

سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 683060
وزیرکشور گفت: مسئولان باید شرایط عملیات و جنگ روانی دشمن علیه کشور را به مردم توضیح دهند.
آخرین وضعیت رجیستری موبایل
به گزارش جهان نيوز، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی در بیستمین جلسه این ستاد که شامگاه دوشنبه دوم اردیبهشت ماه، به ریاست وی در محل وزارت کشور برگزار شد، ضمن تقدیر از صدا و سیما و سایر رسانه‌ها در نحوه پوشش اخبار مرتبط با سیل اخیر، بر اهمیت توضیح و تشریح بیشتر اقدامات انجام شده از سوی مسئولان تاکید کرد و گفت: مسئولان اجرایی کشور بایستی اهمیت تصمیمات و برنامه‌ها و همچنین موضوعات مهم به رسانه‌ها اعلام شود تا از این طریق مردم در جریان این اقدامات و تاثیرات مثبت آن قرار گیرند.

وی افزود: در شرایط کنونی باید با مدیریت دقیق و پیگیری‌های مستمر مشکلات را رفع کنیم و هیچ‌گونه کوتاهی و سهل‌انگاری در این راستا پذیرفته نیست.

وزیر کشور با اشاره به این که یکی از برکات سیل اخیر همگرایی و همدلی همه مردم و مسئولان بود، تصریح کرد: این بحران طبیعی به موضوعی برای وحدت بیش از پیش در کشور بدل شد که سایر مسائل اختلاف‌برانگیز در کشور نیز باید به همین شکل زمینه‌ای برای ایجاد وحدت و همدلی و همکاری همگان باشد.

رحمانی فضلی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا و تلاش رسانه‌های معاند در ایجاد جو روانی منفی در کشور، گفت: باید یأس و ناامیدی به خود راه ندهیم، کشور و مردم ما انقلابی هستند و با پشتوانه همین مردم، با قدرت مسائل را حل و کشور را به پیش می‌بریم.

وی با تاکید بر واقع‌نگری در مسائل و مشکلات گفت: اگر بر همه ابعاد و واقعیت‌های مسائل پیش روی کشور توجه نداشته باشیم، نمی‌توانیم با ایمان و انگیزه و قدرتمند عمل کنیم. در واقع باید با توجه به شرایط، برنامه‌ریزی کرده و اقدامات لازم را انجام دهیم.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور همچنین ضمن تأکید بر ظرفیت شبکه‌های استانی و رسانه‌های محلی در جذب مخاطب و اطلاع‌رسانی درست، بر نقش و اهمیت این رسانه‌ها در ایجاد فضای آرام و پرنشاط در جامعه اشاره کرد و گفت:

این رسانه‌ها به خوبی می‌توانند در وحدت آفرینی و آگاه‌سازی مردم ایفای نقش کنند.
رحمانی فضلی همچنین با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان، بر نقش سخنرانان و خطیبان در ایجاد فضای وحدت و انسجام تأکید کرد و گفت: مسئولان باید شرایط عملیات و جنگ روانی دشمن علیه کشور را به مردم توضیح دهند و ضمن ایجاد آرامش و جلوگیری از نگرانی و هراس در مردم، آنها را با واقعیت‌های روز کشور آشنا سازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع رجیستری موبایل مسافری اشاره کرد و گفت: با توجه به درخواست دستگاه‌های متولی، تا پایان اردیبهشت ماه فرصت داده شد تا ضمن آگاه‌سازی مردم، اقدامات لازم را در تأمین گوشی تلفن همراه مورد نیاز کشور و همچنین مقابله با قاچاق انجام دهند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *