جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

امیرعبداللهیان: ترامپ سرکرده تروریست‌هاست

سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 683033
دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل بین الملل با سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران دیدار و گفتگو کرد.
امیرعبداللهیان: ترامپ سرکرده تروریست‌هاست
به گزارش جهان نيوز، امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل بین الملل امروز (دوشنبه ۲ اردیبهشت) با عدنان محمود سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران با دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن محکومیت شدید اقدامات اخیر آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی گفت: ترامپ با تداوم سیاست‎های مخرب و غیر سازنده خود در نقاط مختلف جهان، بیش از پیش نزد افکارعمومی ملت‌ها و دولت‌های جهان مطرود و منفور شده است.

وی افزود: آمریکا قصد دارد سیاست ویرانگر خود در سوریه را بار دیگر در ونزوئلا تکرار نماید، اما ما راه حل در ونزوئلا را همانند سوریه سیاسی و بر مبنای نظر مردم می‌دانیم. کاخ سفید حق ندارد به جای مردم سوریه و ونزوئلا تصمیم بگیرد.

امیرعبدالهیان حضور بشار اسد در تهران را نمایش قدرت جمهوری اسلامی ایران و شکست مفتضحانه سیاست‌های غلط منطقه‌ای ترامپ خواند.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، ترامپ را سر کرده یاغی‌ها و تروریست‌ها خواند و خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به حمایت‌های خود از سوریه ادامه خواهد داد. تهران و دمشق در کنار سایر متحدین به مقابله با سیاست دشمنان و کمک به توسعه و رفاه منطقه می‌پردازند.

عدنان محمود، سفیر سوریه در تهران با ارائه توضیحاتی در خصوص اقدام نمایشی و نامشروع اخیر آمریکا در شناسایی جولان اشغالی به عنوان بخشی از رژیم اشغالگر قدس گفت: اعلام جولان به عنوان بخشی از رژیم اسرائیل تداوم طرح موضوع قدس شریف به عنوان پایتخت از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی است و این اقدامات تجاوزی آشکار علیه حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه وکشور‌های منطقه است؛ چرا که امنیت یکپارچه در منطقه را به مخاطره می‌اندازد. جولان به سوریه تعلق تاریخی و ابدی دارد.

طرفین در ادامه این دیدار در خصوص همکاری‌های پارلمانی و مسائل مهم منطقه‌ای و بین المللی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
داعش ازسال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، بحرین و رژیم صهیوریستی درسایه سکوت سازمان های بین المللی دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیزادامه می دهد.