جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سقوط سنگ در کجای جاده چالوس محتمل است؟

سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 683011
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: با توجه به بارش باران و برف در مناطق کوهستانی استان، شهروندان از سفرهای غیرضروری در مناطق کوهستانی خودداری کنند.
سقوط سنگ در کجای جاده چالوس محتمل است؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، سرهنگ رضا گودرزی گفت: در پی اعلام اداره کل هواشناسی البرز مبنی بر کاهش دما و بارش برف و باران در ارتفاعات کوهستانی استان، از شهروندان درخواست می‌شود در صورت نیاز به سفرهای ضروری با تجهیزات کامل سفر کنند.

وی ادامه داد: اطمینان از سلامت فنی خودرو و سالم بودن بخاری و برف پاک‌کن، همراه داشتن لباس گرم و سوخت کافی و همچنین تجهیز خودرو به زنجیر چرخ از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: با توجه به بارش‌ها، احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی به ویژه در محور کرج- چالوس دور از انتظار نیست.

سرهنگ گودرزی افزود: بیشترین احتمال سقوط سنگ در محدوده امام چشمه تا کندوان در جاده چالوس است و رانندگان باید از توقف در این محدوده خودداری کنند. پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمام محورهای مواصلاتی استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی مستقر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *