پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

ترامپ: کسی از من نافرمانی نمی‌کند

سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 682999
رئیس جمهوری آمریکا سؤالات از سوی خبرنگاران درباره بی اعتنایی کارمندانش به اجرای دستوراتش و فرصت‌هایی برای استیضاحش در کنگره را رد کرد.
ترامپ: کسی از من نافرمانی نمی‌کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، رویترز گزارش داد: این سوالات چند روز پس از انتشار گزارش رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا مطرح شد که در آن به دو مساله بی اعتنایی کارمندان به دستورات دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و روند استیضاح وی در کنگره اشاره شده بود.

گزارش ۴۴۸ صفحه‌ای مولر مشخص کرد که کارمندان و نزدیکان ترامپ برخی اوقات به درخواست‌های وی در ارسال پیام شامل موردی درباره اخراج مولر بی اعتنایی کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، دان مک‌گان، مشاور کاخ سفید به مولر گفته بود که در آستانه استعفا بود زمانیکه ترامپ به وی گفت از راد روزنستاین، معاون دادستان کل بخواهد تا مولر را اخراج کند. ترامپ استفاده از واژه "اخراج" را رد کرده است.

ترامپ در توئیت روز دوشنبه خود این گزارش را مورد انتقاد قرار داد.

ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا نگران عدم اجرا شدن دستوراتش است یا خیر، گفت: همه از من پیروی می‌کنند و کسی نافرمانی نمی‌کند.

رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا نگران تهدید استیضاح به اتهام منحرف ساختن روند عدالت است، گفت: حتی یک ذره هم نگران نیستم.

ترامپ در سخنرانی روز دوشنبه خود در کاخ سفید بار دیگر به موضوعات مورد علاقه خود درباره اقتصاد قوی آمریکا پرداخت و گفت که دولتش در حال احیای ارتش به سطحی است که تا به حال اینگونه نبوده است.

وی ادامه داد: کشور ما در حال انجام یک اقدام فوق‌العاده است، شاید بهترین اقدام اقتصادی‌ای باشد که تا به حال انجام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر موقع آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی درسوریه، عراق ومنطقه احساس شکست می کنند علیه ایران و روسیه مانند سگ هار پارس می کنند.
Iran, Islamic Republic of
دبیرکل سازمان ملل ازحامیان تروریسم، القاعده، داعش و گروه های تروریستی دستورمی گیرد.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل ازحامیان تروریسم، القاعده، داعش و گروه های تروریستی دستور می گیرد.
رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل ازحامیان تروریسم، القاعده، داعش و گروه های تروریستی دستور می گیرد.
Iran, Islamic Republic of
داعش، عامل حمله اخیر در شمال ریاض
دیرپرداخت کردن حقوق داعش توسط آل سعود عامل اصلی حمله تروریستی اخیرداعش درشمال ریاض بوده است.
Iran, Islamic Republic of
اعتراف دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا، ما درحال حمایت ازشورشیان سوریه هستیم و پول بسیاری به آنها می دهیم