شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۵

اجاره‌های عجیب و غریب در پاساژهای تهران

سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 682997
اجاره‌های عجیب و غریب در پاساژهای تهران
به گزارش جهان نيوز، آرمان نوشت: شنیده شد که برای داشتن یک واحد تجاری ۱۵۰ متری در برج میلاد باید ۴‌میلیارد تومان رهن کامل بپردازید. اگر این پول را با سود ۲۰ درصد در بانک بگذارید، سالانه چیزی حدود ۸۰۰‌ میلیون تومان و ماهانه حدود ۶۶ تا ۶۷‌ میلیون تومان سود دریافت می‌کنید. قیمت اجاره در مجتمع نارون نیاوران هم تفاوت چندانی با قیمت‌های برج میلاد ندارد. یک واحد ۱۲۰ متری در مجتمع نارون ۱,۵‌ میلیارد تومان رهن می‌خواهد و مالک ماهانه ۱۵۰‌ میلیون تومان اجاره طلب می‌کند. برای رهن کردن یک مغازه در مجتمع مدرن الهیه نیز حداقل باید یک‌میلیارد تومان برای رهن و حدود ۷۰ تا ۱۰۰‌ میلیون تومان برای پرداخت اجاره داشته باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید110
Iran, Islamic Republic of
برای جریمه بهتر است چند تا دست فروش زبده در همان حوالی بساط پهن کنند!
Iran, Islamic Republic of
بابا این چیزا ننویسین ما کله مون سوت می کشه سکته میکنیم
Iran, Islamic Republic of
وقتی سیستم اقتصادی صحیح باشه نتیجش همین چیزاست!
بقول خودشون دارندگی و برازندگی
چی فکرمی کردیم چی شد!!!
ممد
Canada
کدام بیزینس اینقدر سود داره که اینقدر اجاره میدهند؟؟!!! فقط مواد مخدر به نظرم.....
علی
Iran, Islamic Republic of
نظام سرمایه داری به جنون رسیده است.انشاءالله سرنگونی اختاپوس خونخوار سرمایه داری را ببینیم. هر چقدر زور و قدرت و قیمت و پول داشته باشند ، در برابر عظمت خداوند یک ذره هم نیستند.امام خمینی در نامه به گورباچف از شنیدن صدای شکستن استخوانهای کمونیسم گفتند و حالا ما منتظر شنیدن صدای شکستن استخوانهای شیطانی به نام سرمایه داری هستیم.