جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

مسکو: داعش همچنان در سوریه جولان میدهد

سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 682979
معاون وزیر دفاع روسیه تأکید کرد که به رغم اعلام نابودی داعش در سوریه از سوی واشنگتن، هنوز امنیت در کرانه شرقی رود فرات برقرار نشده است.
مسکو: داعش همچنان در سوریه جولان میدهد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، الکساندر فومین، معاون وزیر دفاع روسیه در مصاحبه با شبکه روسیا الیوم گفت: اعلام نابودی داعش در سوریه از سوی آمریکا واقعیت ندارد. گروه‌های مسلح و زیرمجموعه‌های آن‌ها همچنان در سوریه هستند. حملات تروریستی که برخی مواقع انجام می‌شود دلیلی بر این مسئله است.

وی افزود: باید حمایت از افراد مسلح متوقف شده و به نیروهای دولت سوریه اجازه داده شود که کنترل تمامی خاک کشورشان را در دست بگیرند. اگر این مسئله محقق نشود خطر احتمال بازگشت داعش نیز از بین نمی‌رود. ما از همگان می‌خواهیم که این مسئله را درک کنند که تا زمانی که حمایت از تروریست‌ها متوقف نشود نگرانی درباره بازگشت تروریسم نیز از بین نمی‌رود. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تروریست های القاعده ازسال 2001 تاکنون تحت حمایت آمریکا و متحدانش درسایه سکوت سازمان های بین المللی به فعالیت خود درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان ادامه می دهند....