جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

حاجی‌بابایی: افزایش‌ حقوق‌ کارمندان اعمال نشده

دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 682829
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: قانون افزایش حقوق کارکنان در سال جدید اجرا نشده و دولت در این مورد اظهارات ضد و نقیض دارد.
حاجی‌بابایی: افزایش‌ حقوق‌ کارمندان اعمال نشده
به گزارش جهان نيوز، نمایندگان در صحن علنی امروز (دو‌شنبه ۲ اردیبهشت) مجلس طی تذکری با استناد به مواد ۱۸ تا ۲۲ آئین‌نامه داخلی مجلس بابیان اینکه باید از مصوبات مجلس در محاورات عمومی دفاع شود، گفت: قانون افزایش حقوق کارکنان در سال جدید اجرا نشده و دولت در این مورد اظهارات ضد و نقیض دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اجرای قانون اظهار کرد: عده‌ای در فروردین ماه منتظر بودند تا ۴۰۰ هزار تومان به حقوق آن‌ها اضافه شده و ضریب ۱۰ درصدی اعمال شود زیرا همین رقم نیز برای بسیاری افراد سرنوشت ساز است، لذا هیئت رئیسه مجلس برای اجرای قانون به دولت تذکر دهد.

پزشکیان نایب رئیس اول مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: قانون شوخی بردار نیست و دولت باید مصوبات مجلس را اجرا کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کازرون
Iran, Islamic Republic of
زنده باد حاجی بابایی
Iran, Islamic Republic of
خود گويي و خود هم شنوي حرف خودت را
سياوش طهماسبي
Iran, Islamic Republic of
باسلام و احترام ، بنده كارمند وزارت راه و شهر سازي هستم امروز داشتم جرايد رو نگاه مي كردم چشمم خورد به رقم 50% تورم چطور دولت مي خواد با رقم ناچيز كارمندها رو سركار بذاره از قديم گفتن شكم سير خبر گرسنه رو نداره چه جوري با دوتا بچه مستأجر و با حقوق دو و نيم ميليون زندگي كنيم آقاي نوبخت جلوي بعضي بريز و به پاش ها رو بگيره گلوي ضعيف ها رو مي فشاره تا قلدرها راحتر بخورن انصاف كجاست