سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۱

آخرین وضعیت حاج حسین سازور در بیمارستان

دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 682826
وضعیت عمومی حاج حسین سازور و همراهان در حادثه تصادف محور خرم‌آباد - پلدختر رو به بهبودی است.
آخرین وضعیت حاج حسین سازور در بیمارستان
به گزارش جهان نيوز، محمد معراجی از مداحان هیأت موج الحسین در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به آخرین وضعیت حاج حسین سازور مداح اهل‌بیت (ع) اظهارداشت: این مداح کشور به تهران منتقل شده است و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ولیعصر (عج) بستری است، البته بناست ایشان به بیمارستان دیگری جهت ادامه درمان منتقل شوند.
 
وی اضافه کرد: حسین سازور متأسفانه در این سانحه، از ناحیه دنده و ریه دچار صدماتی شده‌اند و بناست تحت عمل جراحی قرار گیرند.

معراجی با بیان اینکه سطح هوشیاری این مداح کشور به وضع مناسبی رسیده است، افزود: روز گذشته باحضور پزشکان ایشان توانستند دست و پای خود را به حرکت دربیاورند و همچنین مقداری غذا میل کنند. البته با دستور پزشک معالج فعلاً امکان ملاقات حضوری وجود ندارد و تقاضا می‌شود دوستان تا اطلاع‌ثانوی به بیمارستان مراجعه نکنند.

این مداح هیأت موج‌الحسین گفت: جلسه دیشب این هیأت با سخنرانی حجت‌الاسلام معراجی و مداحی منصور ارضی، محمود کریمی و سعید حدادیان برگزار شد، البته مداحانی همچون سیدمجید بنی‌فاطمه، محمدحسین حدادیان، ابراهیم رحیمی، احمد نیک‌بختیان و تنی چند از ذاکرین در مسام حضور داشتند و برای سلامتی حسین سازور مداح اهل‌بیت (ع) نیز دعا کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت کلی حسین سازور رو به بهبود است و ان شاء الله با دعای مردم سلامتی کامل حاصل شود.

براساس این گزارش،‌ حسین سازور مداح اهل بیت (ع) که در قالب قرارگاه جهادی هیأت موج‌الحسین برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان روستای بدریه و همچنین روستاهای اطراف این منطقه در استان خوزستان حضور پیدا کرده بود، در بازگشت در حوالی شهرستان پلدختر در استان لرستان دچار سانحه تصادف شد و در بیمارستان بستری شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
ما فکر می کردیم ایشان فوت کردن.