کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استارت هافبک جنجالی به ترکیب پرسپولیس

1 ارديبهشت 1398 ساعت 21:00

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در حالی ۲ اردیبهشت از ساعت ۲۰ در امارات به مصاف الاهلی عربستان می‌رود که با کسب ۴ امتیاز در رده سوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ قرار دارد و درصدد کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول است.

از سویی دیگر الاهلی نیز با کسب ۳ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و تلاش می‌کند با هدایت یوسف عنبر به مرحله بعد برسد. سبزپوشان جده که در بازی گذشته شکست خوردند، درصدد پیروزی در امارات هستند، اما سرخپوشان هم قسم شدند تا به برد برسند.

امید عالیشاه که در همین هفته عنوان آقای پاس گلی را به محمد کریمی واگذار کرد در بازی با سپیدرود به عنوان آخرین بازی خود تاکنون به میدان رفت و پس از آن در برابر استقلال، پیکان، سایپا، ذوب آهن و الاهلی بازی نکرد. البته دوری از ترکیب در سه بازی آخر به نوعی تنبیه انضباطی از سوی برانکو بود که به دلیل مصاحبه او برای عالیشاه در نظر گرفت.


به گزارش جهان نیوز، اکنون به هر حال کاپیتان سوم سرخ‌ها همراه با تیم به امارات رفته و تمام تلاش خود را می‌کند تا در تمرینات مورد توجه برانکو ایوانکوویچ قرار بگیرد و به ترکیب ۱۱ نفره برسد. او استارت محکمی برای رسیدن به ترکیب اصلی زده و در تمرین اخیر پرسپولیس هم در تیم ذخیره حضور داشت و به نظر می‌رسد بازهم در ترکیب اصلی نخواهد بود، اما تلاش می‌کند تا نظر برانکو را جلب کند.
پرسپولیسی‌ها برای این دیدار محرومی ندارند، اما محمد انصاری و شایان مصلح مصدوم هستند و به این دیدار نمی‌رسند. ماریو بودیمیر، کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی نیز مصدومیت شان برطرف شده و همراه با تیم به دبی خواهند رفت، اما به جز مهاجم کروات ۲ بازیکن دیگر در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت.
 


کد مطلب: 682698

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/682698/استارت-هافبک-جنجالی-ترکیب-پرسپولیس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com