شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۵

واکنش ایران به عملیات تروریستی امروز در سریلانکا

يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 682693
«سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عملیات تروریستی امروز (یکشنبه) در کلمبو پایتخت سریلانکا به ویژه حمله به کلیساها در روز عید پاک که صدها کشته و مجروح بر جای گذاشت را به شدت محکوم و با خانواده قربانیان این جنایات و دولت و ملت سریلانکا عمیقاً ابراز همدردی کرد.
واکنش ایران به عملیات تروریستی امروز در سریلانکا
به گزارش جهان نيوز، «سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عملیات تروریستی امروز (یکشنبه) در کلمبو پایتخت سریلانکا به ویژه حمله به کلیساها در روز عید پاک که صدها کشته و مجروح بر جای گذاشت را به شدت محکوم و با خانواده قربانیان این جنایات و دولت و ملت سریلانکا عمیقاً ابراز همدردی کرد.
موسوی خاطرنشان کرد: جنایت امروز بار دیگر نشان داد پدیده نفرت انگیز تروریسم به معضلی جهانی، فارغ از هرگونه مرز و نژاد و ملت و مذهب تبدیل شده که جز با اراده پولادین همه کشورها و استفاده از همه ظرفیت‌ها، بدون برخوردهای دوگانه با آن قابل ریشه کن شدن نیست.
به گزارش فارس، امروز یکشنبه چندین انفجار همزمان با مراسم «عید پاک» در چند کلیسا و هتل در سریلانکا به وقوع پیوست که بر اثر آن تاکنون ۲۰۰ نفر کشته و حدود ۴۰۰ تن دیگر زخمی شدند. یک مقام سریلانکایی به خبرگزاری فرانسه خبر داد که ۳۵ تبعه خارجی نیز بر اثر این سلسله انفجارها کشته شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2011 تاکنون به همراه 21 کشورجهان با کمک مالی عربستان سعودی و امارات درسایه سکوت سازمان های بین المللی تسلیحات مورد نیاز داعش را درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان تامین کند.
Iran, Islamic Republic of
تروریسم بین المللی به سرکردگی کاخ سفید ازسال 2001 تاکنون یک تهدید جهانی است که هیچ مذهبی نمی‌شناسد.
United States
قطعا ایران در ان جا دخالت دارد!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چرا داعش ازسال 2011 تاکنون به آمریکا، عربستان سعودی، امارات، بحرین و اسرائیل حمله نمی کند؟