پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

تروریست آمریکایی در شمال عراق کشته شد

شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب: 682663
العالم نوشت: منابع رسانه‌ای از کشته شدن یک نظامی دیگر ارتش آمریکا در یکی از استان‌های شمالی عراق خبر دادند.
تروریست آمریکایی در شمال عراق کشته شد
به گزارش جهان نيوز، ائتلاف آمریکا در عراق موسوم به ائتلاف بین‌المللی ضد داعش، امروز از کشته شدن یک نظامی آمریکایی در یکی از شهرهای عراق خبر دادند.

ائتلاف در بیانیه‌ای که در این خصوص منتشر کرده، گفته که یک نظامی آمریکایی شنبه در مأموریتی غیر رزمی حین حادثه رانندگی در استان «نینوی» در عراق کشته شده است.

آنطور که ارتش آمریکا گزارش کرده قرار است جزئیات بیشتر در این خصوص در آینده منتشر شود. استان نینوی به مرکزیت موصل در شمال عراق واقع است.

ارتش آمریکا که در سال ۲۰۱۱ بعد از هشت سال اشغال خاک عراق این کشور را ترک کرده بود، سال ۲۰۱۴ این بار به بهانه مبارزه با داعش بار دیگر به این کشور بازگشت. در حال حاضر آمریکا در عراق چند پایگاه نظامی دارد و آنطور که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرده، اکنون قصد خروج از این کشور را نیز ندارد؛ امری که اعتراض عراقی‌ها را برانگیخته است. ترامپ چندی قبل در اظهاراتی که واکنش منفی مقام‌های مختلف عراقی را در پی داشت، از عراق به عنوان محلی برای «رصد ایران» یاد کرده بود.

آمریکا بتازگی یک پایگاه نظامی جدید در نزدیکی نوار مرزی عراق با اردن و سوریه در غرب استان «الانبار» تاسیس کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
این لفض تروریست بهترین اسمی که میشود درسراسر دنیا روی این افراد گذاشت /