کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

علیرضا اکبری؛

حشد الشعبی، برادران خونی ما

31 فروردين 1398 ساعت 23:23

پرسیدند که حشدالشعبی در ایران چه می‌کند؟


به گزارش جهان نیوز، علیرضا اکبری در یادداشتی نوشت: پرسیدند ؛ تا کجای تاریخ ۵ دهه ما، برای ما دلسوزی کردند؟! عرض می کنم حشد الشعبی، برادران خونی ما هستند!

آنها که با فدا کردن اهل منزل و ایل و تبار خود در زمان حاکمیت صدام دژخیم، دل به دریای توکل زدند و از خط گذشتند و در طول هشت سال جنگ، صدها، بلکه هزاران شهید در دفاع از خاک ایران دادند! پس، در هنگامه بلا و مصیبت، آمده‌اند تا ادای دین کنند! آمده‌اند به قدر وسع خود، ابراز اخلاص و آمادگی برای جانفشانی مجدد کنند!

گفتید که تا کجای تاریخ برای ما دلسوزی کردند؟!

می‌گویم تا آنجا که شخصا شاهد شهادت ششصد و هشتاد نفر از ایشان فقط در یک شب، (شب عملیات کربلای ۴) و دویست و هشتاد نفر دیگرشان در شب عملیات کربلای ۲ ، در دفاع از ناموس ایرانی و خاک ایران بودم!

ده‌ها نفر در بدر و ده‌ها نفر در خیبر! زیر فرماندهی دلیرمردانی همچون اسماعیل دقایقی و شعبان نصیری!

اینک اما آمدند تا دِین خود را به برادران و خواهران «خون عجین شده» خود، در خطه خوزستان و ایلام و لرستان و کرمانشاه و کردستان و ... أدا کنند!

آنکه که باید نگران و عصبانی و پر کینه باشد از این شکوه خلوص و ایثار، «شما نیستید برادر و خواهر عزیز ایرانی من»، بلکه حاکمان رژیم صهیونیستی و کاخ سفید و رژیم وهابی سعودی است!

پس دل‌نگران و آزرده نباشید! اینها که آمدند، خون و حیات و حیثیت خود را مدیون شما - ایران و ایرانی میدانند و هویت خویش را در خونهای ریخته شده خود در راه سرکوب دشمن بعثی و بیرون راندن ارتش متجاوز صدام، از سرزمین پاک و مقدس ایران، یافته‌اند! کسی که برای ناموس و خاک ایرانی خون داده، و پس از رهایی به وطن خود بازگشته، نمیتواند به خاک ما چشم طمع داشته باشد!

مواظب کید رژیم صهیونیستی و رژیم وهابی و امریکای خنّاس باشیم!

سلام بر برادری ملت های ما!


کد مطلب: 682662

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/682662/حشد-الشعبی-برادران-خونی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com