جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران ـ قم

شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۰
کد مطلب: 682651
فارس نوشت:رئیس پلیس‌راه غرب استان تهران با اشاره به بار ترافیکی نیمه سنگین و روان در محور آزادراه تهران-قم و تهران-ساوه گفت: محور تهران به شهریار از بار ترافیکی سنگینی برخوردار است.
ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران ـ قم
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ قباد قیطاسی رئیس پلیس‌راه غرب استان تهران اظهار داشت: آزادراه تهران-قم مسیر تهران به قم به سبب عزیمت مردم به قم جهت برگزاری مراسمات نیمه شعبان و حضور در مسجد جمکران از ترافیک نیمه سنگین و روان برخوردار بوده و مشکل خاصی دیده نمی‌شود.

وی افزود: آزادراه تهران-ساوه محور تهران به ساوه همانند دیروز شاهد بار ترافیکی است که هم‌اکنون محور ترافیک نیمه سنگین و روان را تجربه می‌کند و محور تهران-شهریار نیز دارای حجم ترافیکی سنگین است.

رئیس پلیس‌راه غرب استان تهران بیان کرد: طرح ترافیکی پلیس نیز اجراشده و تمام عوامل در آماده‌باش صد در صد هستند تا مشکل خاصی پیش نیاید و از رانندگان محترم تقاضا داریم در آزادراه‌ها توجه کامل به مسیر داشته باشند تا از بروز تصادفات جلوگیری شود که این عامل مهم‌ترین دلیل بروز تصادفات در آزادراه‌ها است‌.

قیطاسی خاطرنشان کرد: موضوع دیگر بحث خستگی و خواب‌آلودگی است که در بار ترافیکی برگشت که از ظهر فردا آغاز می‌شود و رانندگان باید توجه زیادی به این موضوع داشته باشند و از همه رانندگان تقاضا داریم با رعایت مقررات رانندگی از بروز حوادث و تصادفات جلوگیری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *