جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۳۳

امارات: به تحریم آمریکا علیه ایران پایبندیم

شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب: 682639
فارس نوشت: وزیر خارجه امارات در دیدار با وزیر خارجه آمریکا و مشاور امنیت ملی کاخ سفید بر پایبندی کشورش به تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران تاکید کرد.
امارات: به تحریم آمریکا علیه ایران پایبندیم
به گزارش جهان نيوز، «عبدالله بن زاید آل نهیان» وزیر خارجه امارات روز شنبه با «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا و «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید در واشنگتن دیدار و درباره تقویت همکاری‌های واشنگتن و ابوظبی و امنیت خاورمیانه گفت‌وگو کرد.

روزنامه سعودی الشرق الاوسط چاپ لندن در این باره نوشت که «دو طرف درباره مسایل مورد اهتمام مشترک از جمله مبارزه با تروریسم و حل بحران یمن و تقویت ثبات منطقه بحث و تبادل نظر کردند».

عبدالله بن زاید آل نهیان به طرف‌های آمریکایی گفت که «تقویت همکاری‌های امارات و آمریکا و شراکت عمیق دو کشور بر اساس یک سری ارزش‌ها و آرمان‌های مشترک و ساختن آینده‌ای است که صلح و انسجام بین جوامع منطقه را تضمین می‌کند».

وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که «امارات به همکاری مستمر با آمریکا در یمن برای مقابله با حوثی‌ها و القاعده در شبه جزیره عربستان ادامه خواهد داد».

آل نهیان بر حمایت کشورش از تلاش‌های «مارتین گریفیتس» نماینده سازمان ملل در امور یمن تاکید کرد و گفت که برای پایان دادن به بحران یمن باید به راه‌حل سیاسی دست یافت.

وی در ادامه گفت‌وگوی خود با بولتون و پامپئو، توافق بر سر بازاستقرار نیروهای محلی در الحدیده را «اقدامی سازنده» توصیف کرد و گفت که کشورش به حصول اطمینان برای رسیدن کمک‌های انسان‌دوستانه به دست یمنی‌ها پایبند است.

دولت نجات ملی در یمن بارها اعلام کرده که ائتلاف سعودی-اماراتی به توافق سوئد درباره غرب یمن (الحدیده) پایبند نبوده و بارها آن را نقض کرده است. 

عبدالله بن زاید آل نهیان در این دیدار همچنین مسئولان آمریکایی را در جریان آخرین اقدامات دولت امارات در مورد پایبندی به تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه ایران قرار داد و تاکید کرد که کشورش به این تحریم‌های ضد ایرانی پایبند است.

چندی پیش، «یوسف العتیبه» سفیر امارات در واشنگتن نیز از اقدام دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در احیای تحریم‌ها علیه ایران، حمایت کرده بود.

«العتیبه» که کشورش با حمایت از تروریست‌ها در سوریه و شرکت در جنگ علیه یمن از عوامل اصلی ایجاد بی‌ثباتی در منطقه بوده، ایران را به حمایت از «گروه‌های تروریستی» متهم کرد.

سفیر امارات، در حمایت از تحریم‌های دولت آمریکا علیه ایران گفت: «لازم است رفتارهای ایران برایش تبعات داشته باشد.»

ایران همواره ادعاهای امارات و عربستان و مقام‌های کشورهای غربی درباره آنچه «حمایت از تروریسم» خوانده شده را رد کرده است.  این ادعاها در حالی مطرح می‌شوند که دولت‌های عراق و سوریه بارها نقش ایران در مبارزه با گروه‌های تروریستی در منطقه را مورد تمجید قرار داده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما هم دبی را تحریم کنیم تا اینها بروند همان سوسما بخورند
خخ
Iran, Islamic Republic of
بن زاید و بن سلمان گاوشیرده امریکا هستن و سیاست های شیطان بزرگ را در منطقه دنبال می کنند و البته در جنگ یمن شکست سختی خوردند.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی حامی تروریست ها درسوریه ومنطقه ومسئول جنایت های آنان هستند.
Iran, Islamic Republic of
تامین‌کننده نفت خام داعش در موصل عراق بازداشت شد

5 اسفند 1397 ساعت 13:49

اداره امور داخلی و امنیت عراق از بازداشت تامین کننده نفت خام برای داعش خبر داد.

به گزارش جبهه جهانی مستضعفین، ایسنا به نقل از سومریه نیوز نوشت، اداره امور داخلی و امنیت عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای امنیتی حاضر در شهر موصل موفق شدند مسؤول تامین نفت خام برای گروهک‌های تروریستی داعش در منطقه "الکوکجلی در شرقی‌ترین نقطه شهر را بازداشت کنند. این متهم طبق ماده چهار قانون مقابله با تروریسم بازداشت شده است.

این اداره همچنین اعلام کرد: طبق توصیه‌های سرتیپ حسین عبدالهادی محبوبه، مدیر کل امور داخلی و با نظارت سرهنگ محمد بلاد البدیری، رئیس امور داخلی پلیس در بخش انرژی و بنا بر داده‌های اطلاعاتی، این شخص مظنون بازداشت شده است.

طبق بیانیه اداره امور داخلی و امنیت عراق این شخص بازداشت شده به منظور تکمیل اقدامات حقوقی لازم به گروه‌های مربوطه ارجاع داده شده است.

نیروهای امنیتی عراق بعضا در مناطق مختلف استان نینوا متهمان تروریستی را بازداشت می‌کنند.
Iran, Islamic Republic of
1 - جنایت های آمریکا جنایتکارشماره یک به همراه داعش درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان نباید فراموش شود.
2 - جنایت های عربستان سعودی جنایتکارشماره یک به همراه داعش درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان نباید فراموش شود.
3 - جنایت های امارات جنایتکارشماره یک به همراه داعش درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان نباید فراموش شود.
4 - جنایت های اسرائیل جنایتکارشماره یک به همراه داعش درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان نباید فراموش شود.
5 - جنایت های آمریکا جنایتکارشماره یک، امارات جنایتکارشماره یک و اسرائیل جنایتکارشماره یک ازسال 1394 تاکنون به همراه ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن نباید فراموش شود.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
دوستان آمریکا حامی طالبان هستند.
دوستان آمریکا حامی گروهک تروریستی منافقین هستند.
دوستان آمریکا حامی گروهک تروریستی جیش الظلم هستند.
دوستان آمریکا حامی گروهک تکفیری صهیونیستی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی جبهه النصره هستند.
دوستان آمریکا حامی مخالفان سوری هستند
دوستان آمریکا حامی ارتش آزاد سوریه هستند.
دوستان آمریکا حامی شوریشان سوریه هستند.
دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند
دوستان آمریکا حامی تروریست های منطقه وجهان هستند
Iran, Islamic Republic of
ما باید به یمن کمک نظامی کنیم
Iran, Islamic Republic of
امارات هیچ غلطی نمی تواند بکند.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جرات رویا رویی مستقیم با ایران را ندارد.
هیچ کشوری جرات درگیرشدن با ایران ندارد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، صهیونیست ها، سازمان های بین المللی، مدعیان حقوق بشر ازسال 2001 تاکنون با کمک مالی عربستان سعودی، امارات، اردن وبحرین عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درافغانستان، پاکستان، لیبی، عراق ومنطقه هستند.
آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، صهیونیست ها، سازمان های بین المللی، مدعیان حقوق بشر ازسال 2001 تاکنون با کمک مالی عربستان سعودی، امارات، اردن وبحرین عامل اصلی جنگ درافغانستان، پاکستان، لیبی، عراق ومنطقه هستند.
آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، صهیونیست ها، سازمان های بین المللی، مدعیان حقوق بشر ازسال 2001 تاکنون با کمک مالی عربستان سعودی، امارات، اردن وبحرین عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم و گروه های تروریستی درافغانستان، پاکستان، لیبی، عراق ومنطقه هستند.
طومار ننویس این چیزا معلومه.
Iran, Islamic Republic of
مدعیان حقوق بشر و تروریست های داعش برای ما یکی هستند.
آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، سعودی ها، اماراتی ها، بحرینی ها، صهیونیست ها، تروریست های داعش و گروه های تروریستی برای ما یکی هستند.
Iran, Islamic Republic of
همه جنایتکاران جنگی درمنطقه باید محاکمه شوند.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
تیراندازی وحشتناک مدرسه کلرادو در آمریکا بیست ساله شد
Iran, Islamic Republic of
تیراندازی وحشتناک مدرسه کلرادو در آمریکا بیست ساله شد

تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
در مارس سال هزار و نهصد و نود و نه، مردم آمریکا با خبر وحشتناکی مواجه شدند. ماجرا به وقوع تیراندازی در دبیرستان کلمباین در کلرادو مربوط بود. دو دانش آموز مسلح با حمله در این دبیرستان در روز بیستم آوریل، سی نفر را کشتند. روز گذشته در شهر لیتلتون در ایالت کلرادو به یاد قربانیان این کشتار دسته جمعی، مردم تاج گل نثار کردند.
Iran, Islamic Republic of
با آمریکا ومتحدانش مثل خودشان رفتارکنیم
مردم ایران دربرابر دولت های دیکتاتوری سرخم نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
اماراتی‌ها جنایتکارشماره یک دست کمی از آمریکا‌ جنایتکارشماره یک ندارند.
Iran, Islamic Republic of
همه جنایتکاران جنگی درافغانستان، لیبی، سوریه، عراق، لبنان، نوارغزه، فلسطین، یمن و منطقه باید محاکمه شوند.
ممد
United States
بیچاره تاجران و فعالان اقتصادی ایرانی ساکن امارات!!!!
Iran, Islamic Republic of
دندشون نرم
Iran, Islamic Republic of
پس مردم هم درک کنند و اینقدر به دوبی سفر نکنند. شاید هم خود اماراتی ها بزودی سفر ایرانیان به دوبی را ممنوع کنند. خودمان غیرت داشته باشیم.
سلام
Iran, Islamic Republic of
میگویند داشتند اسبها را نعل میکردند، دیدند یک پشه هم آمده و وزوز میکند. گفتند چه میگوید؟ جواب آمد که میگوید مرا هم نعل کنید! آخر امارات متحده پشه ها! توهم برت داشته که روی نقشه عددی هستی! یک عطسه نیروی دریایی سپاه کافی است تا تمام شیخوتان پرهایشان بریزد.
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
این میمون انسان نما ! دیگه چی از خودش در می کنه ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
دؤلتهای بی کفایت خلیج همیشه فارس، دیر یا زود نوبت شما می رسه مستی امروز شما را به نابودی اتان تبدیل خواهد شد بترسید از آن روز
Iran, Islamic Republic of
چی می گی کوچولو؟!
حسین
Iran, Islamic Republic of
تمام وجودش به آمریکا پابنده، مثل یک کلاده
.....