جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تمجید رسانه عربی از سردار ایرانی

شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 682614
رسانه عربی رسانه المیادین به تمجید از عملکرد سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پرداخت.
تمجید رسانه عربی از سردار ایرانی
به گزارش جهان نيوز، رسانه عربی المیادین در جدیدترین گزارش خود به بررسی عملکرد سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پرداخت.
 
این رسانه عربی در ابتدا نوشت: ایران کشوری است که در آن ستاره‌های فوتبالی زیادی متولد می‌شوند. سردار آزمون که به لیونل مسی ایرانی شهرت دارد، در لیگ فوتبال روسیه در حال درخشش است این بازیکن بعد از مهاجم افسانه‌ای تیم ملی یعنی علی دایی می‌تواند خیال تیم ملی کشورش را از خط حمله راحت کند.

تمجید رسانه عربی از سردار ایرانی
مسی ایرانی اکنون ۲۴ ساله است و برای درخشش بیشتر زمان زیادی پیش روی خود می‌بیند. اکنون آزمون با ۹ گل در ۹ بازی رکورد جدیدی برای تیم زنیت سن پترزبورگ و در لیگ روسیه به ثبت رسانده است. وی همچنین برای دریافت عنوان آقای گلی نیز شانس بالایی دارد.
او از ۱۷ سالگی در لیگ روسیه توپ می‌زند و با فوتبال این کشور آشنا است. وی همچنین سابقه بازی در تیم روستوف روسیه را در کنار روبین کازان و زنیت در کارنامه دارد. آزمون همچنین با پیراهن روستوف در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و در مرحله گروهی به بایرن مونیخ نیز گل زده است.
بی شک  حضور آزمون و هنرنمایی هایش در لیگ روسیه می‌تواند نام وی را در تاریخ لیگ برتر فوتبال این کشور جاودانه کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *