پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

جمع‌آوری ۳۰۰۰ تن طیور تلف شده از سیل گلستان

شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 682610
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند گلستان از جمع‌آوری و دفن بهداشتی حدود 3000 تن طیور تلف شده در سیل از سطح مرغداری‌های استان خبرداد.
جمع‌آوری ۳۰۰۰ تن طیور تلف شده از سیل گلستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، محسن سمیعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیل اخیر در دو منطقه آق قلا و گمیشانکمنجر به آب گرفتگی در مرغداری‌ها شد و تلفاتی به همراه داشت. با فروکش کردن بخش زیادی از آب در این شهرستان‌ها، از ۱۵ فروردین ماه کار جمع آوری و دفن بهداشتی طیور تلف شده از مرغدارهای آغاز شد.

سمیعی بیان کرد: این سازمان با اعزام ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین با هماهنگی اداره کل محیط زیست، علوم پزشکی و دامپزشکی استان، به مناطق آسیب دیده از سیلاب اقدام به جمع آوری و دفن بهداشتی حدود ۳۰۰۰ تن طیور تلف شده از مرغداری‌های استان کرده است.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند گلستان تصریح کرد: این سازمان در قالب کشیک روزانه در ایام نوروز بر نحوه جمع آوری زباله شهرداری و دهیاریهای در زمان وقوع سیل نظارت کامل داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *