جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ماجرای سردار سلیمانی و پیرمرد در شادگان

شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب: 682599
پیرمرد سیل زده شادگانی با عکس امام (ره) به استقبال سرلشکر سلیمانی رفت.
ماجرای سردار سلیمانی و پیرمرد در شادگان
به گزارش جهان نيوز، سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید‌هایی که از دهستان جفال داشت، روستایی در محاصره سیلاب توجه اش را جلب کرد و با دستور سردار ، وانت با راهنمای مسیر به سمت آن روستا حرکت کرد.

 پیرمردی در حالیکه قاب عکسی بدست داشت، در کنار خانه‌ی زیر آب رفته‎اش ایستاده که از دور صدای گریه هایش حاج قاسم را بی تاب کرد.

سردار سلیمانی  قبل از رسیدن به پیرمرد، از روی کاپوت خودرو به درون آب می‌پرد و در حالیکه لباس‌های حاجی خیس و گلی شده بود، آن پیرمرد روستایی را در آغوش می‌گیرد و دلداری اش می‌دهد.

اما این پایان ماجرا نبود. حاج قاسم دستور داد تا پیرمرد را سوار خودروی خود کنند و تا شهر همراهمان باشد. برای همه سوال شد که چرا حاجی گفت آن پیرمرد خسته را سوار ماشینش کنند.

بعد از سرکشی و خوش و بش با اهالی داغ دیده آن روستا، غروب به شهر برگشتیم که حاج قاسم در دفتر فرماندهی سپاه شادگان دستور داد با هزینه شخصی اش، یک منزل همراه با وسایل کامل رهن کنند تا آن پیرمرد بتواند خانواده اش را به شهر منتقل کند و زندگی اش را ادامه دهد.

امروز ۳۱ فروردین ۹۸ است که دستور حاج قاسم اجرایی شد و آقای بشیری به همراه خانواده اش به مدت یکسال در چومه سید علوان ساکن شدند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *