سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

۹۸ درصد پلدختر گل‌روبی شد

جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب: 682449
مسئول عملیات نیروهای جهادی با بیان اینکه حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر روز نیروهای جهادی در روستاها و شهر پل‌دختر از قرارگاه سازمان‌دهی شدند،گفت: کار پلدختر تمام نشده و تا آخر در کنار مردم هستیم.
۹۸ درصد پلدختر گل‌روبی شد
به گزارش جهان نيوز، علی نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از روز 13 فروردین تاکنون میزبان چهار هزار و 200 نفر نیروی جهادی بودیم که دررفت و آمد بودند.
 
وی افزود: نزدیک به 14 هزار و 500 نفر روز نیروهای جهادی در روستاها و شهر پل‌دختر از قرارگاه سازمان‌دهی شدند؛ در بحث امدادرسانی و... در چند قسمت کارکردیم که وسیع‌ترین کار لای روبی از معابر و منازل بود.
مسئول عملیات نیروهای جهادی عنوان کرد: به‌صورت متمرکز از منطقه 7 پل‌دختر شروع کرده و تک‌تک منازل را پاک‌سازی کردیم؛ پس‌ازآن جداول و کانال‌های فاضلاب و سپس به مناطق 6 و 2 و 4 کمک کردیم.
وی بیان کرد: تا امروز تقریباً 98 درصد گل روبی انجام‌شده و باید اقدامات مهندسی در روستاها انجام شود؛ نکته مهم این امدادرسانی‌ها حضور بدون سازمان‌دهی و فراخوان و مدیریت کلان در سطح کشور است، نیروهای انقلابی از سراسر کشور حضور داشتند و حضور خیل عظیمی از جوانان انقلابی جهادی و روحانی انسان را به یاد دفاع مقدس می‌اندازد.
نظری تصریح کرد: برآورد کردیم در شهر پل‌دختر 1200 نفر درگیر سیل بودند که اگر نهادهای حاکمیتی را کنار بگذاریم به ازای هر سیل‌زده یک امدادگر در شهر بود که آمار قابل‌توجهی است.
وی خاطرنشان کرد: این امر سبب شد قدرت سخت‌افزاری نرم‌افزاری گفتمان انقلاب اسلامی را در همه ابعاد یک جریان نوین و مدرن روبه‌جلوی سازنده با اکتفا به مردم و کمترین هزینه برای حاکمیت با بیشترین تولیدات فرهنگی اجتماعی و عمرانی که قابل‌مقایسه با نهادهای سازمان‌دهی شده نیست نمایان شود.

مسئول عملیات نیروهای جهادی گفت: تا آلام مردم هست ما هم هستیم؛ فعلاً قصد خروج نداریم و امدادرسانی اقلام و غذا را خواهیم داشت؛ مجموعه ما چند آشپزخانه داشت که بسته به نیاز از پنج هزارتا 20 هزار غذا در هر وعده پخت داشتیم.
وی اظهار داشت: کار پل‌دختر تمام نشده و تا زمانی که مردم پل‌دختر به آرامش و بهتر از وضعیت قبل نرسند در کنار مردم هستیم، تا رسیدن به یک زندگی عادی فاصله زیادی دارند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *