جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

برانکو: بعدا خواهیم دید وضعیت چه می‌شود

جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب: 682442
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حاشیه تمرین امروز (جمعه) تیمش درباره جلسه هیئت مدیره اظهار کرد: در جلسه هیئت مدیره باشگاه، وقت کم بود و درباره وضعیت مالی صحبت کردیم. می‌دانیم که وضعیت خوبی نداریم و باشگاه انتظار دارد بازیکنان صبور باشند.
برانکو: بعدا خواهیم دید وضعیت چه می‌شود
به گزارش جهان نيوز، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حاشیه تمرین امروز (جمعه) تیمش درباره جلسه هیئت مدیره اظهار کرد: در جلسه هیئت مدیره باشگاه، وقت کم بود و درباره وضعیت مالی صحبت کردیم. می‌دانیم که وضعیت خوبی نداریم و باشگاه انتظار دارد بازیکنان صبور باشند.

او افزود: درباره ارسال نامه‌ها وکیل من وظیفه ارسال نامه را دارد و بعدا خواهیم دید وضعیت چه می‌شود..

برانکو درباره شرایط بازیکنان بیان کرد: بازیکنان دائم در حال خندیدن هستند. همه بازی‌ها برای ما مهم است و همه دوست دارند تیم قهرمان را ببرند. بازیکنان تیم‌های مختلف قبل از بازی‌ها استراحت می‌کنند، اما این فشردگی که وجود دارد برای ما بهتر است و باعث پیشرفت ما می‌شود. ما صدرنشین هستیم و چهار بازی دیگر باقی مانده و هر چهار بازی برای بودن یا نبودن است.

سرمربی پرسپولیس در مورد تعویض سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان هم گفت: تغییر مربی بعضی وقت‌ها خیلی خوب است و گاهی هم خوب نیست. معمولا مربی که تغییر می‌کند در یکی دو بازی اول بسیار خوب ظاهر می‌شوند، چون انگیزه زیادی دارند و بنابراین انتظار داریم بازی سختی داشته باشیم. به جز بودیمیر که هنوز به شرایط خوب نرسیده، احمد نوراللهی کمی مشکل دارد که فکر می‌کنم به بازی برسد.


منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *