کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جنگ آقای گلی در لیگ هجدهم

30 فروردين 1398 ساعت 13:14

مهاجمان تیم فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس نامزد‌های اصلی کسب عنوان آقای گلی لیگ هجدهم هستند.


به گزارش جهان نیوز،لیگ هجدهم فوتبال ایران در حالی ۲۴ اردیبهشت به پایان می‌رسد که تیم‌های پرسپولیس تهران،  استقلال تهران،  سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز و پدیده شهر خودرو برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگند و همچنین امیدوار هستند سهمیه آسیا را کسب کنند.

یکی دیگر از عناوین مهم فصل، عنوان آقای گلی مسابقات لیگ است که سال گذشته به علی علیپور رسید. مهاجم مازندرانی سرخپوشان امیدوار است تا در لیگ هجدهم نیز این عنوان را کسب کند، اما رقبای سر سختی را در پیش رو دارد.

کی‌روش استنلی، مهاجم برزیلی سپاهان هم تاکنون۱۳  گل زده و امیدوار است آقای گل هجدهمین دوره لیگ شود. او مقابل استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم موفق به گلزنی نشد، اما رو در روی سایپا دبل کرد تا هم اکنون در صدر جدول گلزنان باشد.

در رده دوم آقای گل‌ها هم علی علیپور قرار دارد که ۱۲ گله است و همراه با تیمش به دنبال تکرار افتخارات سال گذشته است. او در چارچوب هفته بیست و ششم مقابل ذوب آهن گلزنی نکرد، اما امیدوار است در دیدار‌های پیش رو مقابل سپاهان، تراکتور، ماشین سازی و پارس جنوبی گلزنی کند.

در رده سوم استوکس از تراکتور قرار دارد. مهاجم ایرلندی تراکتور در هفته بیست و پنجم گلزنی نکرد و امیدوارست امروز رو در روی پیکان موفق به گلزنی شود.

تنها ۱۰ گله جدول آقای گل‌ها لوسیانو پریرا از فولاد خوزستان است که عملکرد خوبی تاکنون داشته است. او درحالیکه ۳۵ ساله است، اما عملکرد خوبی در جمع شاگردان افشین قطبی داشته است. دیگر ایرانی جدول آقای گل‌های لیگ امین قاسمی نژاد مهاجم پدیده مشهد است که ۹ گله است و امیدوارست مقابل نساجی مازندران گلزنی کند.

 با بررسی نفرات فوق، حضور خارجی‌ها بسیار پر رنگ بوده و نشان می‌دهد تیم‌ها تا حدودی بازیکنان موفقی را خریداری کرده اند و نبرد آن‌ها با بازیکنان داخلی هیجان انگیز است.
 


کد مطلب: 682441

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/682441/جنگ-آقای-گلی-لیگ-هجدهم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com