سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۴
حجت‌الاسلام علوی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مطرح کرد؛

شناسایی ۱۱۴ تیم تکفیری در یک سال گذشته/: رئیس «CIA» شکست سرویس اطلاعاتی آمریکا از جمهوری اسلامی ایران را تائید کرد

جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 682440
وزیر اطلاعات گفت: در یک سال گذشته با ۱۱۴ تیم تکفیری، ۱۱۶ تیم مرتبط با منافقین، ۴۴ تیم ضد انقلابی برخورد شده است.
شناسایی ۱۱۴ تیم تکفیری در یک سال گذشته/: رئیس «CIA» شکست سرویس اطلاعاتی آمریکا از جمهوری اسلامی ایران را تائید کرد
به گزارش جهان نيوز،حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات به مناسبت روز سرباز گمنام امام زمان (عج) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، گفت: در اسلام حکومت و امامت مال مردم و برای مردم است، خداوند حضرت ابراهیم را با امتحانات سخت آزمودند، زمانی که آزمون او روشن شد خداوند فرمودند ابراهیم من تو را برای مردم قرار دادم.

وی افزود: تفاوت اسلام با دموکراسی همین است، دموکراسی حکومت مردم بر مردم را مطرح می‌کند، ولی اسلام حکومت بندگان صالح برای مردم مطرح می‌کند. در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظام برای مردم است از جمله وزارت اطلاعات برای  و درخدمت مردم است.

وزیر اطلاعات گفت: کار اطلاعات برپایه احکام شرعی، اخلاق نبوی، قانون جمهوری اسلامی، رهنمود‌های امام راحل و راهنماهی، رهنمود و تدابیر مقام معظم رهبری است، کار اطلاعاتی در وزارت بر اساس علم و دانش و تجربیاتی که از کار حرفه‌ای توسط وزارت کسب شده است و ریل گذاری با تعریف سند راهبردی امنیتی کشور مبتنی بر مسائل امنیتی جمهوری اسلامی است، که حاصل بررسی‌های کلان امنیت ملی در پرتوی رهنمود‌های راهگشای مقام معظم رهبری و راهبرد‌های حاصل از تجربه و و تخصص سربازان گمنام امام زمان (عج) است.


حجت‌الاسلام علوی تصریح کرد: کار اطلاعات در وزارت اطلاعات کار اطلاعاتی مردم پایه و مردم مداراست، از مردم برای مردم و با همراهی مردم است. امنیت برای مردم، نه بر مردم و سلب امنیت از دشمنان امنیت مردم است. امنیت در تمامی زمینه‌ها در زمینه امنیتی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، رسانه ای، امنیت در زمینه جان مردم و مال مردم و آبروی مردم است.

وی  با بیان اینکه دستاورد مجاهدت خاموش سربازان گمنام در وزارت اطلاعات، در عرصه‌های مختلف حماسه‌هایی را رقم زده است، تصریح کرد: در یک سال گذشته با ۱۱۴ تیم تکفیری،۱۱۶ تیم مرتبط با منافقین، ۱۱۴ تیم تکفیری، ۴۴ ضد انقلابی، ۳۸۰ تیم مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ۱۸۸ تیم عملیاتی خنثی شده و از جمله آن دستگیری ۴ نفر در جنوب کشور به کشف ۱۵ هزار فشنگ کلاشینکف از آن‌ها بوده است.

حجت‌الاسلام علوی اظهار کرد: صد‌ها تلاش سرویس‌های بیگانه برای جلب همکاری افرادی در داخل کشور بود که به عنوان جاسوس شناسایی شده، خنثی شده و به دام افتادند.صد‌ها نفر از نیرو‌های موثر و مفید کشور صیانت شده است.

وی ادامه داد: ده‌ها جاسوس را که جذب سرویس‌های بیگانه شده بودند، در مراکز حساس کشور شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شدند و در اختیار این دستگاه قرار گرفتند. گزارش شناسایی این جاسوس‌ها مایه بهت و حیرت تمام کسانی شد که در جریان این عملیات قرار گرفته بودند و سرویس‌های بیگانه‌ای که اقدام به جذب این افراد کرده بودند را دچار سرگیجگی کرد.

وزیر اطلاعات ادامه داد: در عرصه ضد جاسوسی وزارت اطلاعات، راهبرد را از ضد جاسوسی پدافندی به ضد جاسوسی آفندی و تهاجمی تغیر داده و در مصاف این سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و دشمن، ضربه‌های کاری را بر آن‌ها وارد کردیم که مختصرا به چند نمونه آن اشاره می‌کنم.

حجت‌الاسلام علوی  اضافه کرد: در یک فرآیند پیچیده در برابر سیستم آمریکا CIA، شبکه جاسوسی این سرویس ۲۹۰ جاسوس در کشور‌های مختلف از جمله ایران شناسایی شدند. در تبادل اطلاعات در کشور‌های دوست در اختیار آن‌ها قرار گرفت در کشور‌های مختلف منابع CIA شناسایی و دستگیر شدند؛ ارتباط CIA با منابع آن بهم ریخت، به گونه‌ای که در آمریکا کمیته شکست تشکیل دادند و رئیس CIA این ضربه را از سوی جمهوری اسلامی تایید کرد.

وی تصریح کرد: اخیرا یاهو نیوز با ۱۱ نفر از صاحب نظران امنیتی امریکا مصاحبه داشت که اغلب آن‌ها از ذکر نام خود خودداری کردند، یکی از آن‌هایی که اسم خود رو گفته اورین مکلون تحلیلگر امنیت ملی است، او میگوید این موضوع یکی از فاجعه‌آمیزترین شکست‌های بعد از ۱۱ سپتامبر است.

حجت‌الاسلام علوی تاکید کرد: یکی دیگر از مقامات CIA که نخواسته نامش فاش شود می‌گوید که زمانی که این سازوکار منابع ما شروع به از هم پاشیدن کرد، این سوال به وجود آمد که آیا خانه‌ای پوشالی ساخته بودیم؟ یکی دیگر از مقامات CIA میگوید زمانی که این اتفاق افتاد، گویا هیچ مسئله دیگر برای CIA وجود نداشت. وقتی سوخت و ساز‌هایی به این شکل در سیستم اطلاعاتی و جاسوسی رخ می‌دهد، همه چیز در آنجا بسیار بد و تاریک پیش می‌رود.

وزیر اطلاعات گفت: ضربه به گونه‌ای بود که آمریکایی‌ها خود به عنوان افتضاح اطلاعاتی یاد کردند. ان شاالله در آینده نزدیک جزییات از این حماسه اطلاعاتی در مصاف با CIA از طریق رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها در اختیار شما و مردم عزیز قرار خواهد گرفت. شبیه همین ضربه به سرویس MI6 انگلستان وارد شد که اطلاعات آن هم ان‌شاالله در آینده نزدیک در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی گفت: فرزندان شما در وزارت اطلاعات سلطه اطلاعاتی خود را تا اعماق رژیم اشغالگر قدس گسترش دادند که صدای اشغالگران درآمد که افراد کابینه آن‌ها جذب همکاری وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران شده است. در یکی از این اقدامات ضد جاسوسی، شرکتی را که در یکی از مراکز حساس، قطعات معیوب تزریق می‌کرد که اگر کشف نمی‌شد و اگر آن مرکز راه‌اندازی می‌شد؛ سر از فاجعه‌ای بشری در می‌آورد.

حجت‌الاسلام علوی ادامه داد: ضد جاسوسی وزارت اطلاعات موفق به کشف این مجموعه و خنثی و شناسایی قطعات معیوب آن شد. در عرصه مبارزه با مفاسد اقتصادی، وزارت اطلاعات نظارت بر مفسدان و اخلالگران اقتصادی بی‌رحمانه تاخته و صد‌ها هزار هکتار زمین‌های منابع ملی را که به صورت عدوانی تصرف شده بود، از تحت تصرف خارج کرده است. به مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز و همچنین صیانت از اموال مردم در سیستم بانکی پرداختیم که به دو نمونه از آن من اشاره می‌کنم.

وزیر اطلاعات افزود: در شرکتی که وابسته به یکی از بانک‌ها در خارج از کشور بود، دویست و نه میلیون درهم اماراتی به سرقت رفت، سارق که خانمی بود، به کشور‌های مختلف متواری بود، قدرت اطلاعاتی ما اور ا تعقیب کرد تا سرانجام او را به کشور برگرداندیم و سرمایه مردم را به آن‌ها برگرداندیم.

حجت‌الاسلام علوی تصریح کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند که فعالان اقتصادی باید احساس امنیت کنند، در جهت اقتصاد مقاومتی و رونق تولید تلاش خود را به کار گرفتیم و آنجایی که احساس کردیم ممکن است فعالان اقتصادی در مسیر نادرستی قرار بگیرند، آن‌ها را راهنمایی کردیم، تذکر دادیم و از آن‌ها صیانت کردیم.

وزیر اطلاعات گفت: در سیل اخیر کارکنان وزارت اطلاعات همراه با مسئولان و نیرو‌های مسلح و نیرو‌های مردمی در مناطق سیل زده حضور پیدا کرده و مردم را همراهی کردند و بخشی از حقوق خود را به مردم سیل زده هدیه کردند. تحریم‌های آمریکا علیه ایران تأثیر خودش را از به برکت مقاومت مردم در سایه هدایت مقام معظم رهبری از دست داده است.

وی افزود: مقامات مختلف کشور‌های دیگر که به ایران سفر کردند و اذعان دارند، فکر نمی‌کردند ایران آنقدر قوی باشد که بتواند در برابر فشار تحریم آمریکا مقاومت کند و ما اثرات این مقاومت و ایستادگی را در کشور‌های همسایه می‌بینیم که آن‌ها به سمت همکاری و تعامل با ایران اسلامی آمده اند و از وزارت اطلاعات درخواست نشست، مذاکره و تعامل  دارند.

حجت‌الاسلام علوی اظهار کرد: قوت و قدرت جمهوری اسلامی نتیجه وحدت و همبستگی همه مردم و مسئولان در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری به ویژه در گام دوم انقلاب اسلامی است و ما باید این وحدت را مستحکم‌تر از گذشته ادامه دهیم و حضرت علی (ع) در این باره‌ می‌فرماید هر ملتی که دست به  دست هم دهند و کار‌ها را با همدلی و همدستی پیگیری کنند کارشان پیش می‌رود و پیوندشان ناگسستنی می‌شود.

رسول اکرم (ص) نیز در این خصوص می‌فرمایند که امت من، با هم اختلاف نداشته باشید، چرا که ملت‌هایی که پیش از شما دچار اختلاف شده اند از بین رفته و نابود شده اند.

وزیر اطلاعات در پایان افزود: وزارت اطلاعات از یک سو با جامعه اطلاعاتی خود از قبیل ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، قوه قضائیه، بسیج، وزارت کشور، وزارت دفاع، شورای عالی امنیت ملی، ستاد کل نیرو‌های مسلح، شورای امنیت کشور و همه دستگاه‌های مؤثر بر امنیت کشور دست برادری و وحدت داده است و وحدتی مثال‌زدنی در دستگاه‌های امنیتی کشور شکل گرفته که نتیجه آن  امنیتی پایدار در منطقه ناآرام غرب آسیاست.

دریافت فیلم

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
در سالروز میلاد مسعود حضرت حجه ابن الحسن مهدی فاطمه، اخبار خوبی توسط وزیر سربازان گمنام امام زمان عج می شنویم که باعث خواری شیطان بزرگ شده است.خداوند یار و یاورتان باشد و چشم دشمنانتان را در هرجای عالم هستند کور نماید. یا مهدی ادرکنی.
Iran, Islamic Republic of
.....
ت
Iran, Islamic Republic of
دوستان اصلاحات وتدبیرراگرفتن نکنه حیوانکی ها ناراحت بشن
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تنها سایتیهایی که کامنت را نمی گذاره سایت اصولگراهاست ، در مقابل سایت ضد انقلاب و اصلاح طلبان هرچیزی که به نفع حزبی اشان باشه می گذارند