سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲
۵۵
زاکانی در برنامه تلویزیونی اختیاریه:

باید مشخص شود مسئولان کشور این اموال را از کجا آوردند/ لاریجانی با تعداد معدودی نماینده بین دو جناح بازی می‌کند/ ما اصولگرایان در ادبیات خود یکسان نیستیم/ مردم فرق عمل و شعار را دیدند، شرایط تغییر کرده است

جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 682438
زاکانی در پاسخ به این سوال که الان خودتان را بر روی فیلد کدام قشر آورده‌اید، گفت: من در حال حاضر ماهیانه 2 میلیون به خانواده می‌دهم.
باید مشخص شود مسئولان کشور این اموال را از کجا آوردند/  لاریجانی با تعداد معدودی نماینده بین دو جناح بازی می‌کند/ ما اصولگرایان در ادبیات خود یکسان نیستیم/ مردم فرق عمل و شعار را دیدند، شرایط تغییر کرده است
گروه سیاسی جهان نيوز: علیرضا زاکانی عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی  با حضور در برنامه تلویزیونی اختیاریه، گفت: امروز قانون از کجا آورده‌ای و احیای اصل 49 قانون اساسی از مسائلی مهمی است که باید در کشور اجرایی شود.

به گزارش جهان نيوز، وی افزود: باید مشخص شود مسئولان کشور این اموال را از کجا آوردند، احیای اصل 49 قانون اساسی هم که بازگرداندن اموال نامشروع است، در سال 63 مجلس اعلام کرده که این مربوط به زمان طاغوت است.

زاکانی در پاسخ به پرسشی درباره میزان اقبال به اصولگرایی تصریح کرد: اقبال به اصولگرایی کم نیست همه ما هم‌ادبیات نیستیم. اصولگرایی یک طیف است و خیلی از دوستان این حرف من را قبول ندارند.

وی در پاسخ به این سخن مجری که آیا منظورتان این است که اصولگرایی لیدر ندارد، چرا که اصلاح طلبان هم طیف‌های مختلفی هستند، ادامه داد: نه منظورم این نیست که اصولگرایی لیدر ندارد. اصلاح‌طلبان طیف‌های مختلف هستند، اما آن‌ها در اجزا و عناصر خود خیلی یکپارچه و دیکتاتورمابانه حرکت می‌کنند.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان اضافه کرد: اصلاح‌طلبان در انتخابات با پروتکل می‌آیند و اگر کسی خطایی کند با آن شخص برخورد می‌کنند، اما در ادبیات یکسان هستند، اما ما اصولگرایان در ادبیات خود یکسان نیستیم و وقتی به لیست نگاه می‌کنیم می‌بینیم که برخی‌ها یک ادبیات و برخی‌های دیگر ادبیات دیگری دارند؛ بنابراین تناقض و مشکل است. باید با مردم صادقانه صحبت کرد و خود را بر مبنای اصول انقلاب تنظیم کنیم تا به نتیجه برسیم.

زاکانی تاکید کرد: الان اقبال اصولگرایان کم نیست بلکه به اعتقاد من با ادبیات، شرایط و اتفاقاتی که افتاد و مردم فرق عمل و شعار را دیدند، شرایط تغییر کرده است.

وی در بخش دیگری از این برنامه درباره کمیسیون ویژه برجام که در مجلس نهم به ریاست او شکل گرفت هم گفت: کمیسیون برجام به عنوان کمیسیون ویژه شکل گرفت و مسئول سند بررسی برجام بود و این به نتیجه رسید و ما 50 روز این سند را بررسی کردیم و گزارش آن که بعد از 3 سال در مجلس خوانده شد مو به مو با آن چیزی که الان اتفاق افتاده واقعیت دارد و ما در بررسی آن به حوزه و دانشگاه تکیه کردیم.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم در جواب این سوال مجری مبنی بر اینکه آیا فکر می‌کنید کسانی که سراغ برجام رفتند این نکات را نمی‌دانستند، گفت: این‌ها دو گروه هستند نخست اینکه برخی از آن‌ها به دنبال ایران همراه‌گر نظام سلطه هستند، چون تاب آوری و دقت ندارند.

زاکانی در همین رابطه توضیح داد: این گروه به دنبال این هستند که هر چه به آن‌ها دیکته شود، اتفاق بیفتد به عنوان مثال در سال 83 در مقدمات برنامه چهارم خیلی صریح اعلام شد که جز با همراهی با آمریکا و اسرائیل مشکل کار، تورم و ... قابل حل نیست؛ حتی در حوزه قوانین نیز باید همراهی و به عنوان ارکست جهانی نقش آفرینی کنیم. این دیدگاه سبب می‌شود که برخی‌ها اینگونه بیاندیشند که حتما باید تابع نظر کدخدا باشند و بخش دوم از سر ندانستن بود.

وی درباره تصویب سند برجام در مجلس در عرض 20 دقیقه هم معتقد بود که آقای لاریجانی (رییس مجلس شورای اسلامی) از قبل تصمیم گرفته بود که این کار را پیش ببرد.

رییس کمیسیون ویژه برجام در مجلس نهم در پاسخ به سوالی بر این اساس که مگر مجلس متکی به یک نفر است، تصریح کرد: بله؛ مجلس ما یکنفره است. من از نظر دوستی به آقای لاریجانی علاقه‌مندم، اما منتقد جدی آقای لاریجانی نیز هستیم.

زاکانی افزود: آقای علی لاریجانی تعداد محدودی نماینده دارد و بین دو جناح با این نمایندگان بازی می‌کند؛ یعنی وقتی می‌خواهد در مقابل اصلاح‌طلبان رای بیاورد خودش را به اصولگرایان می‌چسباند و وقتی هم خواست آن سه وزیر یا برجام رای بیاورد خود را به اصلاح طلبان می‌چسباند.

وی در پاسخ به این پرسش که وقتی شما از آقای لاریجانی نقد می‌کنید مردم می‌گویند که یک اصولگرا، اصولگرای دیگر را نقد می‌کند، گفت: من منظورم از انقلاب قبایل اصولگرا و دوم خردادی نیست من می‌گویم دیدگاه امام که همان اسلام ناب است منشا انقلاب بوده و نسبت به این مکتب یک عده مثل آمریکا و ... دشمن، یک عده هم که دین را از سیاست جدا می‌دانند، مخالف و عده دیگر هم رقیب و پیرو هستند.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اضافه کرد: رقبا کسانی هستند که مکتب امام (ره) را قبول داشته، اما لوازم مکتب امام را قبول ندارند بنابراین این دسته بندی باید پاک شود.

زاکانی گفت: من یکبار در خصوص آقای لاریجانی صحبتی داشتم که آقای دولت آبادی دادستانی از من شکایت کردند، من نوشتم همه حرف‌های من حق است چند مورد دیگر که باید می‌گفتم را نگفتم؛ لطفا به دادگاه بفرستید تا در دادگاه بگویم، اما این حرف‌ها برای شما زشت است که روز بعد پرونده را مختومه اعلام کردند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا این شکایت‌هایی که از شما می‌کنند به نتیجه نمی‌رسد، گفت: من سند دارم. حرف بنده درست است، اما گردن آن‌ها کلفت است و با آن‌ها برخورد نمی‌شود.

مجری برنامه در همین رابطه پرسید که اگر گردن آن‌ها کلفت است و برخورد نمی‌شود پس چرا تلاش می‌کنید که زاکانی پاسخ داد: من نسبت به انقلاب وظیفه دارم.

در بخش دیگری از این برنامه، عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال که چه شد از فضای پهلوانی و کشتی به سیاست رسیدید، گفت: خداوند رحمت کند مرحوم تختی را که واقعا آدم بزرگ و عزیزی بود. پدر من از دوستداران ایشان و از کسانی بود که در آن ایام به ایشان عشق می‌ورزید و خودشان هم داور کشتی بود.

وی افزود: پدرم برای من از جوانمردی مرحوم تختی تعریف می‌کرد و می‌گفت از کارخانه سیمان ری یک مستمری و پولی را به مرحوم تختی می‌دادند و ایشان یک فولکس داشت و وقتی به کارخانه سیمان ری می‌آمد (پدر من هم در این کارخانه فعالیت می‌کرد) آنقدر مراجعه کننده داشت که کل پول را به آن‌ها می‌داد.

زاکانی ادامه داد: پدرم می‌گفت به مرحوم تختی گفتم شما که همه پول را می‌دهید به این و آن، پس برای خودتان چه؟ که مرحوم تختی پاسخ می‌داد: "داش حسین شما به این کار‌ها کاری نداشته باش فقط ببین که مردم نیازمندند". پدرم می‌گفت این صحبت ایشان برای من خیلی مایه درس، عبرت و ادب شد.

این نماینده سابق مجلس شایعه خودکشی مرحوم تختی را رد و تصریح کرد: من شنیدم که عزیزی اینجا گفته بود که مرحوم تختی خودکشی کرده است. من از پدرم که هم از نزدیک مرحوم تختی را می‌شناختند و هم در مراسم تشییع و درغسالخانه میگفت که ایشان را شهید کردند. پدرم بعد از انقلاب قریب به سه دهه مسئول برگزارکننده مراسم مرحوم تختی بود. من این را از پدرم می‌گویم که در این حرکت بوده است.

وی درباره فعالیت ورزشی خود در رشته کشتی نیز گفت: از 13 سالگی کشتی می‌گرفتم و از کشتی گرفتن لذت می‌بردم. ما کشتی می‌گرفتیم و انقلاب که شد وارد جنگ شدیم و به جبهه رفتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که کشتی گرفتن و ضربه فنی کردن در سیاست جذاب‌تر است یا ورزش، تصریح کرد: ما در سیاست کشتی نمی‌گیریم واقعیت امر این است که من در مناظرات و گفتگو‌های سیاسی سعی می‌کنم که حقیقت معلوم و حقی ادا شود.

این عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان ادامه داد: ممکن است من اشتباه کنم و طرف مقابل بگوید این حرف‌ها اشتباه بوده و من هم بپذیرم بنابراین اینجا کشتی گرفتن معنا ندارد بلکه حق را پذیرفتن معنا دارد.

زاکانی تاکید کرد: ما باید به دنبال حق باشیم لجبازی در گفتگو‌های سیاسی را جزو زشتی‌ها می‌دانم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از دوران انقلاب فضای شما فضایی شد که به سیاست نزدیک شوید یا قبل از انقلاب هم احساس داشتید که باید فعالیت انقلابی داشته باشید، خاطرنشان کرد: من اصلا سنم به انقلاب قد نمی‌داد. انقلاب چنین خاستگاهی داشت که این شرایط ایجاد شود. من در مقطع راهنمایی بودم که انقلاب شد و اولین بار که کپی عکس امام را دیدم، یک دل نه صد دل، عاشق امام (ره) شدم.

"بعد از انقلاب متوجه شدم که خانواده نیز مقلد حضرت امام (ره) هستند، اما بروز سیاسی نداشت. پدرم می‌گفت من در دوره طاغوت هر بار که رای دادم نام الله، محمد، علی، فاطمه، حسن و حسین (علیهم السلام) را نوشتم و حتی یکبار هم رای ندادم.

زاکانی ادامه داد: با تظاهرات ما وارد گردونه انقلاب شدیم و اولین تظاهرات ما در مدرسه بود و از مدرسه به خیابان آمدیم.

این فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که چرا در سال‌های انقلاب جوان‌ها و نوجوان‌ها وارد فعالیت‌های سیاسی می‌شدند، اما امروز جوانان در دانشگاه‌ها خیلی نگاه سیاسی ندارند، مثل اینکه سن ورود به سیاست بالا رفته ایت این خوب است یا بد، گفت: این خیلی بد است که نوجوانان و جوانان نسبت به مسائل سیاسی کشور بی‌تفاوت شوند، اما آن زمان قبل از انقلاب هم این نبود که از 12 سالگی باشد این در پرتو انقلاب اسلامی بود.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه در چند سالگی نماینده مجلس شدید، گفت: من اولین دوره‌ای که نماینده مجلس شدم در سال 82 و در سن 38 سالگی بود.

این رزمنده دفاع مقدس درباره رزمندگی خود در دفاع مقدس، گفت: من 15 ساله بودم که وارد جنگ شدم، و این تصاویری هم که شما نشان دادید مربوط به عملیات والفجر 8 است و من اطلاعات عملیات بودم.

زاکانی تاکید کرد: جنگ یک روح و یک جسمی دارد و ما بیشتر در خصوص جسم جنگ حرف می‌زنیم و درباره روح جنگ که ایثار، فداکاری، ایمان و خودباوری است، کمتر بحث می‌شود که باید با این پرداخته شود.

وی درباره نمرات پایین یکی از کارنامه‌های تحصیلی خود گفت: این کارنامه مربوط به سال چهارم دبیرستان است و من ترک تحصیل کردم. همه در این کشور مشکل دارند و من هم بی اشکال نیستم. مشکل من این است که آن زمان بنده در سال 61 در عملیات مسلم بودم و 23 اردیبهشت سال 62 از جنگ آمدم و خردادماه امتحان دادم.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: دو ایراد به من می‌گیرند؛ نخست اینکه چرا دو تا تجدیدی در دیپلم دارم و دومی این است که چرا در دهه هفتاد یک سال مشروط شدم. این دو تا تجدیدی برای جنگ بود و مشروطی من نیز در دهه هفتاد به این دلیل بود که آن زمان هم همسر و فرزند داشتم و هم کنار درس، کار می‌کردم. یعنی با اتومبیل مسافرکشی می‌کردم و علت این مشروطی هم این بود.

زاکانی در پاسخ به این پرسش که شما 4 الی 5 سال پیش گفته بودید هزینه زندگیتان 600 الی 700 هزارتومان است که جنجالی شد، تصریح کرد: ما پزشکان درآمدمان کم نیست و پزشکی هسته‌ای هم هستم، اما یک ریال هم از پزشکی درآمد خصوصی نداشتم. اما اگر می‌خواستم درآمد داشته باشم مبلغ زیادی می‌شد.

وی افزود: من در آن مصاحبه با آقای حیدری گفتم که کل هزینه زندگی ام 700 هزارتومان است. من وقتی سال 83 وارد مجلس شدم زندگی ام را تغییر ندادم و همان زندگی گذشته را دنبال کردیم و از مجلس هم نه خودرو و نه منزل گرفتم تا وقتی از مجلس بیرون آمدم راحت باشم.

این نماینده سابق مجلس افزود: 15 سال پیش از آقای احمد حیدری پرسیدم که معلمان چقدر حقوق میگیرند که آقای حیدری گفت ماهیانه 750 هزارتومان بنابراین من خودم را بر روی فیلد معلمان آوردم.

زاکانی در پاسخ به این سوال که الان خودتان را بر روی فیلد کدام قشر آورده‌اید، گفت: من در حال حاضر ماهیانه 2 میلیون به خانواده می‌دهم.

وی در واکنش به این سوال مجری که آیا نگران نیستید که شاید مردم این صحبت‌ها را باور نکنند، گفت: اتفاقا آقای حیدری که مجری برنامه بودند هم باورشان نشد، چون کارت من دست دوستم آقای حنفی بود از در که بیرون آمدیم گفتند که باور این حرف خیلی سخت است گفتم آقا مجتبی شما ماهیانه چقدر پرداخت می‌کنید گفت 700 هزارتومان. گفتم تحویل بگیر. ما اگر اینگونه زندگی نکنیم نمی‌توانیم یقه مفسدان را بگیریم.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان در پاسخ به این پرسش که شما یقه مفسدان را زیاد می‌گیرید پس چرا به نتیجه نمی‌رسد گفت، دانشگاه آزاد و پرونده آقای مرتضوی از جمله مقوله‌هایی است که به نتیجه رسید؛ ما وقتی دانشگاه آزاد را شروع کردیم آقای جاسبی یک نمادی از حزب اللهی به تمام عیار و اصولگرایی از خود درست کرده بود.

زاکانی افزود: وقتی پرونده دانشگاه آزاد را شروع کردم، گفتم من دنبال اصلاح دانشگاه هستم و به آقای جاسبی گفتم که خودتان این اصلاح را شروع کنید و ریز کار‌های فرهنگی، بیلان و درآمد‌ها و عملکرد‌ها را بدهید ایشان گفت می‌دهم، اما نداد.

وی افزود: من 13 سوال تنظیم و به ایشان (آقای جاسبی) دادم و ایشان پاسخ‌ها را با فاصله یک ماه و خورده‌ای داد و اشکالات زیادی داشت. دانشگاه آزاد مشکلات زیادی داشت که اکنون برخی از مشکلات حل شد و برخی‌ها خیر.

این نماینده دوره نهم مجلس در مورد پیگیری‌ها در خصوص پرونده مرتضوی نیز گفت: من در مورد قضیه آقای مرتضوی با خودشان 10 الی 12 جلسه گذاشتم یکی از ویژگی‌های من این است که به هر چه می‌رسم نخست با خود طرف در میان می‌گذارم که آقای فلانی چنین مشکلی وجود دارد و سند بده و بگو نیست و یا ما کار خودمان را دنبال می‌کنیم.

زاکانی افزود: 13 جلدی که در مورد دانشگاه آزاد تهیه کردم نخست برای خود آقای جاسبی فرستادم که فقط به یک جلد پاسخ دادند و در اختیار من قرار نداد و به نمایندگان داد و خطا‌های زیادی نیز در آن مشهود بود.

وی گفت: در مورد آقای مرتضوی بنده دو الی سه نوبت مطلب نوشتم و خدمت مرحوم آقای هاشمی شاهرودی فرستادم که در دستگاه و دفترشان گم شد و من به ایشان گفتم که ما هرچه خدمت شما می‌دهم در دفتر گم می‌شود بنابراین حکم بگذارید و ما دو دور حکم داشتیم که حکم ما آیت‌الله رییسی، اقای جمشیدی، آقای رحیمی دیوان محاسبات، مسئول دفتر آیت الله آملی لاریجانی و آقای نکونام بودند و ما بند‌ها را بردیم و پیگیری کردیم و یک جلسه هم آقای احمد توکلی حکم ما بودند که بعد آقای توکلی قضاوت کردند که حرف حق با من است و بالاخره به نتیجه رسیدیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شاکی
Iran, Islamic Republic of
قانون از کجا آورده ای برای مسئولان باید سریعا"اجرایی بشود.
Iran, Islamic Republic of
ازاین باید ها زیاد گفتند اما دوصدگفته چون نیم کردارنیست!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژادی ها فراموش نشه
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
درود بر زاکانی حق طلب و امثال ایشان
ما به افرادی این چنینی نیاز داریم
Iran, Islamic Republic of
از کجا فهمیدی این نیاز را دارید؟ البته آقای رئیسی راه سختی را در پیش دارد
Romania
جناب زاکانی
با همین نوع تفکرات چه شماها و چه اصلاحطلبان مملکت را به این روز انداختید. هردو جناح قبیله گرا هستید و انچه برایتان مهم نیست منافع ملی بوده و برایتان مهم منافع گروه و قبیله تان هست. امریکا ستیزی و غرب ستیزی تنها برای کسب منفعت بیشتر برای آنهاست . وگرنه شما بگویید از عدم رابطه بین ایران و امریکا چه کسانی در دنیا سود می برند. اسرایل و عربستان و جنگ طلبان امریکایی و دلواپسان داخلی تنها مخالفان بهبود رابطه بین ایران و امریکا هستند. یک رفراندوم برگزار کنید تا بدانید مردم چه نی گویند. حاکمان ما فقط نظرات خودشان برایشان مهم است و نظرات خودشان را بجای نظرات مردم عنوان می کنند درحالیکه اینگونه نیست
United States
برو ببین نتیجه خاتمی آمریکاپرست چه شد......
Iran, Islamic Republic of
سی بر صفر
از سی بر صفر ۱۰ ماه مانده
Iran, Islamic Republic of
تا اسفند ماه به " سی بر صفر"دلخوش باش
چون اوایل اسفند برق از سرت می پره
انتخابات مجلس یازدهم
Iran, Islamic Republic of
ریاست فتنه گران/ غاقبت به شر شده/ غرب گرای برانداز/ استحاله طلب غرب گرا/ و دهها عنوان دیگه شما مخالفی تازه شانس آورده که محاکمه نشده وگرنه القاب دیگه ای هم داشت
Iran, Islamic Republic of
هیچ نشد او همچنان مطرود جامعه است
United States
باز تا به ضرر قبیله قاجاری اصلاحات میشه
کافر همه را به کیش خود پندارد
بابا دست بردارید از این همه فلسفه بافی های مسخره
قانون از کجا آورده ای عین اصل اسلام است و اجرای اسلام باعث بدبختی نشده هیچوقت نشده
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
مردم فرق عمل و شعار را دیدند،
آقای زاکانی فکر نمی کنید آنچه شعار دیدند از اصول سواران و افساد طلبان بود و هرچه عمل دیدند از انقلابیون در دولتهای نهم و دهم؟
حال چه شده است مهر انحراف میزنید؟
پست سر چه کسی ایستاده اید و به طریق چه کسی عمل می کنید؟
ضمنا" دوباره نظرتان را راجع به آقای هاشمی بگویید.
ما نه اینکه مخالف حرفهای شما باشیم نه !ما منتظر عمل شما هستیم که گهی تند و گهی خسته و گهی به فرمان اصولسواران
Canada
...
Iran, Islamic Republic of
مخصوصا برای زاکانی و اصولگراها
Iran, Islamic Republic of
احسنت ما هم همین را می خواهیم
طناب پوسیده خاتمی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان باید از سیاست کناره گیری کنند که بدجور خرابکاری کردند.
امیررضا
Iran, Islamic Republic of
مردم با طناب پوسیده اصولگرایان دیگر فریب نمی خورند و به اصولگرایان دیگر اعتمادی ندارند و قطعا در انتخباتهای اتی شاهد پیروزی چشمگیر اصلاح طلبان خواهیم بود همانطور که مرحوم هاشمی وعده چنین روزی را داده بودند.
Iran, Islamic Republic of
همین الان وعده آنمروح محقق شده است دولت و مجلس وشوراها دست اصلاحطلبان است مگر نه اینکه مشکلات صدبرابر افزایش یافته است دوباره انتخاب شوند که مشکلات هزار برابرافزایش یابد
United States
.....
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
13:04
خدمات اصلاح طلبان : برجام بی فرجام مسخره...گوشت110000تومانی...مرغ گران ...دلار14000...سکه4800000...بیکاری ...رکود تولید وکشاورزی...البته اتوبان هاشمی وخیابان استاد مشایخی
گریه ام گرفت اماتکرار صرفا جهت آلزایمر برخی...
United States
قرصاتو خوردی بابا جون؟
نکنه الان فکر میکنی روحانی اصولگراست!؟
مخالف اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
ریشه مشکلات کشور اصلاح طلبان هستن اگر از سیاست کناره گیری نکنند باید منتظر دلار 50 هزار تومانی و تشدید مشکلات اقتصادی و معیشتی باشیم .
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
منفی دادم نه برای نظر ایشون برای اصول سواران بلکه بخاطر نظرشون برا افساد طلبان
Iran, Islamic Republic of
مرد می خواد این را اجرا کند اما گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر انچه هست گیرند باید کسی غیر از این اقایان این کار رابکند که امکان ندارد
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
چرا اشتباهی مگر مطلب غلطی بیان کرده ؟
ب
Iran, Islamic Republic of
قانون ازکجا آورده ای باید از اول انقلاب هرکسی که مسؤل بوده جواب بدهد اگر هم رفته باید وارث او جواب بدهد؟...........//..... امیدواریم زودتر جناب رئیسی دست بکار شودهرچند که کارآسانی نیست؟….............
Iran, Islamic Republic of
خيليها هستند كه هيچي نداشتند اما حالا ثروت چند هزار ميلياردي دارند منشا ثروت هم ويژه خواري و رانت است جالبتر اينكه زبانزد مردم هستند....
Iran, Islamic Republic of
اقای زاکانی نمیدانم کشتی گیر بوده اید این رشته ورزشی روحیه جوانمردی انسان را بالا می بردموفق باشید در ضمن قانون از کجا اورده ای اجرایی نمیشود چون عده ای در رده بالا و برخی نمایندگان مجلس منافع خود را در خطر می بینند و باز هم این قانون خاک می خورد.
Iran, Islamic Republic of
ای این مملکت اگه حساب کتاب داشت یک نفر از هزارجا نمیخورد یک نفر هم بیکار از گشنگی جون نمیداد ، حالا میترسی نتونن بگن ما زحمت کشیدیم فعالیت اقتصادی کردیم پولدار شدیم ، لابد باید ازشون تشکر هم کرد که زحمت کشیدن فعالیت کردن !
United Kingdom
.....
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
مواضع ضدفساد جناب زاکانی قابل تقدیره اما خیلی بعیده قوه قضائیه بتونه به شعارش که اجرای قانون ازکجاآورده ای است عمل کند
یعنی اجازه نمی دهند اونایی که دستشون تا مرفق دربیت المال بوده!
Iran, Islamic Republic of
با شما موافقم
Iran, Islamic Republic of
اقای زاکانی تکلیف رشوه بگیران کثیف ( قرارداد ننگین کرسنت ) چی شد؟ چرا با این افراد رشوه بگیر که اسامی و مبالغ دریافتی شان برای همه مردم مشخص است چرا برخورد نمی شود ؟!!!؟
کازرون
Iran, Islamic Republic of
آفرین
اما اول خودتو اموالت اعلام کن
Iran, Islamic Republic of
خیلی تندروی می کنید، در زمان احمدی نژاد کسی این چنین اظهار نظر میکرد به بند می کشیدند، قبول داریم که هر دو جناح چپ و راست به درد ملت نخوردند
United States
برادر زاکانی با عملیات روانی گسترده علیه احمدی نژاد و حضور خود به بهانه های مختلف در صدر اخبار رسانه ای دنبال انجام تکلیف هستی!اسلام در خطره می خوای بیای نجاتش بدی...کمی تقوا داشته باش نسبت به احمدی نژاد...به ملک ری نخواهی رسید برادرم
Iran, Islamic Republic of
جناب ذاکانی تو و همفکرانت دست از سر این مردم بردارید.
پوپولیست ساکت شو
United States
چه دلسوز مردم شدید
استفاده از کلمه مردم لقلقه زبانی بیش نیست
لطفا دست از عوام فریبی بردارید و اگر منطق دارید ارائه کنید
والسلام
کازرون
Iran, Islamic Republic of
یه کم شفاف تر صحبت کن
Iran, Islamic Republic of
حرف تا عمل را خوب آمدی آقای زاکانی ، ولی آن کسی که مرد عمل بود و خدمت رسانی ، کسی نبود جز جناب آقای دکتر احمدی نژاد و همراهان و دولتمردان پر کارش.
مردم هم به خوبی این را متوجه هستند و در انتخابات آتی اگر جریان عدالت خواه حذف شود دولت قطعاً در دست لیبرال ها خواهد افتاد !
بدون احمدی نژاد حداقل بعد از این 15 سال به پاستور نخواهید رسید.
Iran, Islamic Republic of
بهترین راه، مشخص کردن کل مالیات پرداختی هر فرد و نسبت آن با سرمایه موجود ایشان است
علی
Iran, Islamic Republic of
از ارث پدر پدر ........... بدست اورده اند مشکلی ندارد
Iran, Islamic Republic of
چه کینه ای اینها از احمدی نژاد دارن؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اقای زاکانی دست بوستم مرد خدا . ایکاش دهتا مثل شما دربین مسئولین حکومتی ما وجود داشت .اما افسوس که انسانهای پاکوبنحوی ازکاربرکنارمیکنن.وکسیم ازشون تبلیغ نمیکنه تامردم بهتربشناسنش
مهدی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
همه ما ملت می دانیم
Iran, Islamic Republic of
مشخص است که ار کجا آورده اند قانون از کجا آورده اید را اجرایی کنید تا بیشتر مشخص بشه
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم چرا اسامی یا چهره اختلاس گران را قایم می کردند خوب نشون بدید تا رسوا بشند
Iran, Islamic Republic of
درباره رئیس مجلس یعنی چه بازی می کند؟
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اقای زاکانی شما به این سوال پاسخ دهید فرزند شما در اروپا چه میکند ؟ هزینه زندگی یک خانواده سه نفره در اروپا کم نیست شوهر فرزند شما انرا از کچا می اورد؟ شما نمی توانید خود را از این مسِله مبرا کنید. فرزند شما با هنر پیشه ها و مدیران دولت فعلی که اسرار دارند نوه هایشان در اروپا بدنیا ایند چه فرقی میکند ؟ این دومین پیام است که می فرستم که نه حاوی توهین است نه تمسخر تطفا پاسخ دهید
Iran, Islamic Republic of
قانون از كجا اورده اي بايد شامل همه مردم بشود همه ثروتمندان بايد ثروتشان پايش شود ...كسي كه ماليات نداده و. ميلياردر شده دزد يقه سفيد است بايد بيت المال را از حلقومش بيرون بكشند ...در گام دوم انقلاب استقرار كامل عدالت اجتماعي خواست مردم است كه با اجراي قانون از كجا اورده اي حتما و حتما كامي موثر در راستاي برقراري عدالت اجتماعي است.