جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ناآرامی‌ در ایرلند شمالی با یک کشته

جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 682428
در ناآرامی روز پنج شنبه در ایرلند ده‌ها بمب آتش زا، آجر، بطری و ترقه به سمت خودرو‌های پلیس پرتاب شد. دو خودروی پلیس نیز به آتش کشیده شد.
ناآرامی‌ در ایرلند شمالی با یک کشته
به گزارش جهان نيوز،یک زن ۲۹ ساله روز پنج شنبه در اثر شلیک گلوله در یک ناآرامی در شهر لاندنری در ایرلند شمالی کشته شد. در این ناآرامی، با بمب‌های آتش زا و دیگر اجسام پرتابی به پلیس حمله شد. پلیس گفت این ماجرا را به عنوان یک حمله تروریستی قلمداد می‌کند.

یک روزنامه نگار محلی در پیامی در توئیتر نوشت این زن بعد از اصابت گلوله در کنار خودروی پلیس افتاد. وی گفت پلیس بلافاصله این زن را به بیمارستان انتقال داد، اما در بیمارستان جان سپرد.

در ناآرامی روز پنج شنبه ده‌ها بمب آتش زا، آجر، بطری و ترقه به سمت خودرو‌های پلیس پرتاب شد. دو خودروی پلیس نیز به آتش کشیده شد.

این ناآرامی در واکنش به جستجوی خانه به خانه در این منطقه توسط شمار زیادی از نیرو‌های پلیس صورت گرفت. پلیس معتقد است بعد از کشف یک خودروی بمب گذاری شده بزرگ در ماه ژانویه در مقابل یک دادگاه در این منطقه هنوز هم خطر گروه‌های افراطی که با توافق صلح ۱۹۹۸ مخالفند وجود دارد. این توافق صلح تا حد زیادی به سه دهه خشونت در این منطقه پایان داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *